Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Kjøpte ny vaskemaskin igår, den er kjempeflott. Eneste problemet er at jeg kjørte en 60gr vask igår, avsluttet på riktig måte og nå når jeg skulle sette på en maskin står 60gr enda på skjermen. Nå skulle jeg kjøre 40gr på litt over en time. Nå står tre timer vasking i kø på displayet. Hvordan får jeg slettet dette? Mulig det er et rart spørsmål, men jeg er både trett og lite teknisk innstilt Anonymous poster hash: e68b4...47f
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Slå av maskinen? Trekk evt ut kontakten?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Takk men jeg slo av maskinen igår og prøvde ista. Står enda at vasketid er på tre timer.. Skal vell være unødvendig å trekke ut kontakten etter hver vask? Anonymous poster hash: e68b4...47f
klg,2 boys now:) Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Det er avhengig av programmet du har valgt.trykk litt på knappene så ser du at d endrer seg
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Du må velge "klokkeknappen" trykk på den til det står riktig tid i displayet. Jeg tukla litt med disse knappene. Anonymous poster hash: 24bde...857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå