Gå til innhold

Haster litt!!! Trenger råd ang valp og hard mage!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valper er forskjellige, mange nye inntrykk kan også gjøre han sliten.
Tenk litt etter om det var vært uoppmerksomme øyeblikk der han kan ha fått i seg noe. Valper spiser jo ofte alt de kommer over, og man må passe på som en hauk.

Prøv å sov litt i natt, kanskje det er bedre i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han rygger stort sett ikke på noe som helst (enda). Utrolig nok . Det ligger heller ikke no på gulvet som er smått nok. Akkurat nå vet jeg liksom ikke om det er Pga rumpa som er vond st han er slik , eller en kombinasjon. Vond rumpe , hard mage er lik jævli!

Jeg ligger og vokter han her han ligger . Han skal ikke gi opp Pga mage altsø. Håper d er grønnsåpe orginal jeg har og ikke no annet !! Jeg håpe og håper ! Skal prøve å få han til å drikke litt mer igjen i natt tenke jeg . Hvor mye er drastisk lite og hvor mye er på ok grensa ?

Anonymous poster hash: 9f394...539

Skrevet

Hva jeg har lært er 5 - 10 dl pr 10 kg kroppsvekt i døgnet er normalt for en hund. Så kan man nok plusse på litt mer om det er veldig varmt.
Men om du da har en liten hund på noen få kilo kan du ikke forvente at den skal få i seg store mengder vann.

Skrevet

Pass på han i natt. Oppmuntre han til å drikke om han våkner.

Så lenge tannkjøtt, hudfold er bra og magen er myk er det ikke kritisk.

Men er du redd, reis til dyrlegevakta. Det er DYRT. Personlig ville jeg gitt han ro til å sove og passe på at han drikker. Om det bare er to slurker gjør ikke det noe.

Har han ikke tisset innen i morgen tidlig så reis til vet.

Anonymous poster hash: 83071...75c

Skrevet

Her er oppdatering ! Ble ikke mye søvn i natt, men han hae tisset og bæsjet. Bløt sådan . Har vasket rumpa hans for skitt og han har lekt rn del på morgenkvisten. Aldri vært så redd jeg !!

Han veier hittil 1,5kg så han er jo bitteliten hittil. Skal være på med å drikke idag . Tusen takk for masse flott hjelp

Anonymous poster hash: 9f394...539

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...