Gå til innhold

testet positivt under blødning?

Anbefalte innlegg

Noen her som har tatt graviditetstest mens de har hatt blødninger og testet positivt?

Mensen er ca 2-3 uker forsinket, jeg begynte å blø litt på lørdag og blør litt fortsatt, men veldig lite. Tenkte jeg skulle ta test i morgen men vet ikke om blødningene vil ha noe å si? Hvis jeg er gravid, er jeg ca 8 uker på vei. I mitt forrige svangerskap begynte jeg med blødinger i uke 8 og det stoppet ikke før i uke 12. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144155111-testet-positivt-under-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blødningene skal ikke ha innvirkning på en g-test, og det er vel heller ikke uvanlig med litt blødninger gjennom graviditeten, så ta en test i morgen tidlig :) Om du tror du kan være 8 uker på vei, vil uansett svaret på testen være rett - du er ikke for tidlig ute, som visse av oss andre her inne ;)

Tok testen i dag tidlig, den var negativ. Jeg stusser litt over kroppen min akkurat nå for mensen min har alltid kommet litt for tidlig enn for sent, og jeg har aldri opplevd at den har vært så sent som nå. Men får vente ett par uker å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...