Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Spennende å høre :-D Anonymous poster hash: 3a4e8...b6c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Ønsker meg 3, gjerne 4 barn. Selv har jeg kun ett søsken, og det er veldig stor aldersforskjell på oss, så kan egentlig si vi er to enebarn. Har alltid savnet å ha nære søsken selv, og at vi var flere, slik som de fleste vennene mine har. Derfor ønsker jeg å gi dette til mine barn. Anonymous poster hash: 6541e...d9d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Har 3 og skal ha 0 til Anonymous poster hash: 4a764...b39
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Har to. Skulle gjerne ha fått fire, fordi jeg tror det er fantastisk å være fire søsken, men tror ikke jeg hadde orket å få fire barn, så har derfor redusert til tre barn. Mannen har sagt stopp på to, så derfor blir det bare to. Anonymous poster hash: c9fa9...8fa
Cherries Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Vil ha minst tre tilsammen. Vokst opp med to søsken, vil at min sønn skal ha minst to søsken.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Har 1 og vil veldig gjerne ha 1 til. Om det blir flere tror jeg neppe, men tiden får vise. Vil ha 1 til fordi jeg vil ikke at sønnen min skal være enebarn. Anonymous poster hash: e0617...7b9
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Alltid ønsket meg 3 barn. Har 2 søsken selv også. Jammen var jeg så heldig at jeg fikk 3 nydelige barn også :) Anonymous poster hash: 2c50b...ca3
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Veldig usikker:) Har to, vurderer en til. Anonymous poster hash: 55bdf...2ff
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Vil ha to, og det har jeg. Har en av hver, de er tette og er utrolig gode venner. Kunne sikkert hatt mange barn for at ungene skal ha mange søsken, men jeg liker livet godt som det er nå. De er fortsatt små, så det er fortsatt travelt, men jeg ser hvor godt jeg trives med tilværelsen nå som de ikke er babyer lenger. Nå får de masse oppmerksomhet og god oppfølging, ingen blir glemt eller overkygget av mer oppmerksomhetsyke søsken. Jeg kommer fra en søskenflokk på 5. Foreldrene våre var så gode som de kunne bli, men de som skrek høyest etter oppmerksomhet var selvsagt eldste og yngste. Vi i mellom ble litt "glemt", og gjorde ikke så mye ut av oss. Ser for meg at de to barna jeg har kommer til å ha det bra til tross for at det ikke blir flere søsken på de . Anonymous poster hash: 583c0...149
Light of my life Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Er gravid med nr 2 nå, og det blir siste. Klarer ikke et svangerskap til, og begynner dessuten å bli gammel...
mamma til to kjekke gutter Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Har to gutter, og jeg vil ikke ha flere barn. Det er fordi de begynner å bli store, orker ikke begynne med småbarn igjen. Så er jeg alenemor, gutta har ikke samme far, vil ikke ha barn med en tredje. Nok at de er to fedre.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Vil ha 2.Ønsker at barnet vårt skal ha et søsken.Ønsker ikke å gå gravid flere ganger.Det er kostbart å ha barn.Vi er 2 voksne og barna skal følges opp med skole og aktiviteter, og jeg tenker at på den måten kan vi stille opp på best mulig måte for 2 barn. Anonymous poster hash: 670d9...921
catchbaby Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Tror ikke jeg tørr en gang til. Har bare en helt ny en og mye kan selvsagt forandre seg med tiden
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #14 Skrevet 13. juli 2014 Ønsket meg null barn, da første meldte sin ankomst ønsket jeg meg ett til. Og så var det stopp. Møtte en mann som heller ikke ønsket seg flere barn, men tilsammen har vi seks barn og nå har jeg hilst på vårt lille barnebarn også. Så kanskje folk slutter å mase om kjørlighetsbarnet alle mener meg og min mann bør få oss. Nå har vi hvertfall ett lite vindunder å skjemme bort. Anonymous poster hash: 7ace4...c2f
BareMas Skrevet 13. juli 2014 #15 Skrevet 13. juli 2014 2stk, fordi vi har ei allerede og jeg gidder ikke å gå gravid en gang til etter at nåværende eremitt har kommet ut av magen.
Urwa Skrevet 13. juli 2014 #16 Skrevet 13. juli 2014 Ønsket meg 4 og har fått 4😊 Er enebarn og alltid vært missunnelig på de med store familier. Synes de hadde det morro når alle var samlet. Koser meg med Alle barna mine nå. Synes det er deilig og ha Mange barn☺️ De er ikke tette så da går det ganske greit sånn sett også.
Iiiiik Skrevet 13. juli 2014 #17 Skrevet 13. juli 2014 Tre er passe! Liker søskendynamikken med tre bedre enn med to. Gir mer å spille på og slipper polariseringen jeg ofte synes jeg ser med to. Jeg hadde gjerne tatt imot nummer fire også, men mannen ønsket ikke flere.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 Ønsket meg mange, gjerne fem, seks, sju! Fikk to. Har ett barn, siden eldstemann døde i mors liv. Det er ingen selvfølge at man får det antallet barn man ønsker seg. Anonymous poster hash: 68c9c...959
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #19 Skrevet 13. juli 2014 I mage år, fra jeg var ganske ung ønsket jeg meg to, og de skulle være relativt tett. Jeg har en søster, men hun er mye eldre enn meg, så vi har vel nesten vokst opp som enebarn. En kort periode så jeg for meg fire, fem barn. Men da hadde jeg kun en. Etter at jeg fikk nummer to med snaut to års mellomrom kjente jeg det sa stopp. Så regner med jeg holder meg til den opprinnelige planen. Kanskje ett barn til om noen år, men aller helst ett fosterbarn. Hvem vet hva tiden vil bringe, jeg er ikke halvveis til femti en gang... Anonymous poster hash: be627...710
ønskerbebis Skrevet 13. juli 2014 #21 Skrevet 13. juli 2014 Gjerne 5 om penger, energi og tilfeldigheter tillater det! Alltid ønsket meg en stor familie og elsker barn. Har ingen enda! Tipper det blir kun 2 siden samboer ikke ønsker flere. Kanskje jeg er heldig og får 3 😊
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #22 Skrevet 13. juli 2014 Har alltid tenkt at jeg skulle ha 2 barn. Men da andremann viste seg å være to, så var nr. 3 hjertelig velkommen han også Anonymous poster hash: 0eda8...b63
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #23 Skrevet 14. juli 2014 Har 1 barn og synest det holder. Jeg elsker barnet mitt, men jeg elsker meg selv også og den friheten det er å bare ha ett barn. Det beste fra to verdener om man kan si det sånn. Jeg vet at jeg er en god mamma nå, men jeg vet også at jeg hadde blitt en dårlig mamma for to. Mas, krangling, trass og mye styr går meg på nervene og det ønsker jeg ikke å tilføre livet mitt mer en nødvendig. Det er hovedgrunnen til at vi velger ett barn. I tillegg så er jeg over snittet redd for at jeg skulle fått et sykt barn..nettopp pga personligheten min og min trang til "frihet og alenetid". Anonymous poster hash: 9a95c...5f1
lillepixie Skrevet 14. juli 2014 #24 Skrevet 14. juli 2014 To er det jeg har kapasitet til, så det stopper der. Veldig fornøyd med de to jeg har
Gjest Antarctica Skrevet 14. juli 2014 #25 Skrevet 14. juli 2014 Har tre nå, og det er flott. Tre var et minimum for meg - jeg ønska meg opprinnelig fire, men nå er toget gått. Har alltid sett for meg en stor familie. Det er sånn jeg ønsker å leve, og jeg er glad for at barna har hverandre. Også når de blir voksne og jeg er blitt gammel og gebrekkelig. Så kan de dele på å besøke meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå