Gå til innhold

gode barnefilmer for de minste (2-3)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til gode barnefilmer gjerne med sang eller dans? Sånn type Karsten og Petra el l.

Anonymous poster hash: 68d33...387

Skrevet

Karsten og Petra til en på 2-3 åring? Mine så på Drømmehagen og Teletubbies når de var i den alderen.

Anonymous poster hash: a74af...c05
Skrevet

Ikke så mye sang og dans, men min 2-åring elsker Emil :)

Anonymous poster hash: 47e4c...f3e
Skrevet

Karsten og Petra til en på 2-3 åring? Mine så på Drømmehagen og Teletubbies når de var i den alderen. Anonymous poster hash: a74af...c05

Drømmehagen og teletubbies er jo for babyer! For så små barn at de kun lager lyder, ikke ord..

Mine barn ser på det samme(4 & 2): Karsten og Petra, biler, tingeling, dora/diego, klassiske Disney-tegnefilmer.. De elsker å lese og spille Pippi og Emil, men eldste skjønner ikke svensk så blir ikke mye av de filmene ;)

Anonymous poster hash: a6954...b28

Skrevet

Vennebyen var en slager i 2-3 års alderen. Samme med Brannmann Sam og Postmann Pat.

Anonymous poster hash: 38113...ea5
Skrevet

Tusen takk 😁

HI

Skrevet

Gubben og katten filmene var populære her i den alderen.

Skrevet

Karsten og Petra til en på 2-3 åring? Mine så på Drømmehagen og Teletubbies når de var i den alderen.

Mine barn på 2 og 4 er veldig glad i å se på Karsten og Petra :)

Skrevet

Jøss, ha ha. Mine begynte å se på tv når de var to år gammel. Er tydeligvis lenge siden jeg fikk baby. :fnise:

Skrevet

Toåringen min likar best korte episodar, og ser helst på Albert Åberg, Vennebyen, Muumitrollet, Postmann Pat, Sauen Shaun, Tom & Jerry o.l. Og aller helst episodar ho har sett mange gongar før, det å kunne forutsjå kva som skjer gir ho framleis ei ekstra glede (og det driv mor til vanvidd å sjå samme mølet for n'te gong).

Skrevet

Min 3 åring liker godt mamma mø, Elias blant annet 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...