Gå til innhold

Hva er det sykeste dere har gjort ang sex fronten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må være sex på kontoret til en kollega midt i arbeidstiden. Med ulåst dør, bøyd over bordet hans mens han bare dro opp skjørtet og kjørte den i meg. Sykt, men sinnssykt sexy.Anonymous poster hash: 8afe8...e35

Dette drømmer jeg om.

Anonymous poster hash: be0d8...f60

Ja, det kan anbefales. Lå jo litt i luften så jeg møtte opp i skjørt uten truse, og tok hånden hans oppunder mens jeg viste ham noe på skjermen... Ba vel litt om at han skulle miste kontrollen og det gjorde han jo :) Det var vanvittig, og jeg tror aldri jeg kommer til å toppe den...

Anonymous poster hash: 8afe8...e35

Skrevet

jeg lå midt mellom to gutter. Hadde en hånd i buksa på hver gutt. Klina med den ene gutten mens den andre fingra meg. Vet ikke om de visste om at de begge var med...

Skrevet

- Trekant. To franskmenn, aldri opplevd dårligere...!

- Sex med forskjellige menn på en kveld, gjerne på vors, en på byen og en på nach

Har heldigvis samboer nå og er skikkelig pike av meg :) 

Anonymous poster hash: 37f28...dc3
Skrevet

Har hatt utesex over alt. Kommer ikke på et sted det ikke har skjedd noe seksuelt. 

Men det "sykeste" jeg har gjort er vel å slikke og fingre en mann i rompa. Skjønner ikke hvorfor, men jeg var 15-16 år og kjempeforelska i han :P

Anonymous poster hash: b3b43...701
Skrevet

Sex i bilen, på panseret neden for stue vinduet t husverten i unge dager, midt i byen på ei trapp, sjøen, på en skole, i en båt, på en ås, ute i ett boblebad, samme mann som ligger ved min side nå 😃❤️

Anonymous poster hash: 61399...e79

Nøyaktig samme som meg :) Og ja, mannen ligger fortsatt ved siden av meg :)

Anonymous poster hash: 8b385...151

Skrevet

Har hatt utesex over alt. Kommer ikke på et sted det ikke har skjedd noe seksuelt. 

Men det "sykeste" jeg har gjort er vel å slikke og fingre en mann i rompa. Skjønner ikke hvorfor, men jeg var 15-16 år og kjempeforelska i han :P

I min verden er det ganske normalt :) Er jo da mannfolka får sterkest orgasme, om man presser på prostata samtidig. Det er jo g-punktet deres. 

Anonymous poster hash: 64ba3...f46

Skrevet

I min verden er det ganske normalt :) Er jo da mannfolka får sterkest orgasme, om man presser på prostata samtidig. Det er jo g-punktet deres. 

Anonymous poster hash: 64ba3...f46

Mente ikke at det var unormalt (ifølge juntafil er jo alt normalt;)), men det er det mest kinky jeg har gjort. Har forøvring blitt slått, lugget og spytta på under sex. Har aldri fått bedre orgasme :o Jeg tenner tydeligvis på brutal behandling og kunne godt fått juling! :P

Skrevet

Er vel ikke akkurat det sykeste, men tatt min mann med strap-on :-p

Anonymous poster hash: ae19e...c24

Skrevet

tatt exen min (en mann) i rumpa med en strap on og tisset han i munnen. Ikke noe jeg tenner på, men han som ville det.

Anonymous poster hash: c1542...b88
Skrevet

.

Anonymous poster hash: 83f24...b1b
Skrevet

...

Anonymous poster hash: a0d8b...b44

Skrevet

Må være sex på kontoret til en kollega midt i arbeidstiden. Med ulåst dør, bøyd over bordet hans mens han bare dro opp skjørtet og kjørte den i meg. Sykt, men sinnssykt sexy.

Anonymous poster hash: 8afe8...e35

Åh, det hørtes pirrende ut ja ;)

Anonymous poster hash: d81b9...27a

Skrevet

Hatt sex på en parkbenk med en tidligere kjæreste. Satt også på fanget hans med skjørt på nattbussen, kneppet diskret opp buksen hans og lot trusen gli til side slik at jeg kunne pirre ham noe veldig mens vi ventet på vårt stopp...

Det er litt turnon å tenke på at man kanskje kan bli sett og oppdaget ;).

Skrevet

Klinte med bestevenninna mi mens en kamperat så på å ronka (var vel 18 år). Hatt sex på paneret på en bil midt på dagen i et parkerinngshus. Hatt sex midt på en åpen slette/eng.. dette var på natta da. Befølt en fremmed mann under bordet på et utested. Gikk nettop opp for meg hvilken tøs jeg en gang var :-p

Anonymous poster hash: b1761...5ec

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 83f24...b1b
Skrevet

Hatt trekant med to x'er som var gode kompiser. Mens flere andre kompiser av dem festa rett utafor døra, og prøvde å komme inn for de var veldig nysgjerrige på hva vi gjorde....

Anonymous poster hash: 7f564...936

Skrevet

Uff, nevner i fleng :/

Sex med min beste venninne og en kompis ( helt topp )

Sex ute , gjerne på flytebrygger, (ta forbehold om feriegjester i båter;))

Soft sex med venninne med to fornøyde kompiser som vitner

Mm, på panseret på bilen til en kompis, på stranda, tidlig sommermorgen.

Masse deilig kompissex!!

Vi var i et miljø som brukte endel amfetamin og litt E .

Da er det greit å ha gode venner å pule på ;)

Tror jeg vil være anonym...

Anonymous poster hash: 5186f...086

Skrevet

Tja, sex på lekeplass, var med x'en. Var 18 da. Godt og romantisk;)!

Sex på stranda, også en x.

Likevel er nok fingring i Sagrada de familia (kirke i Barcelona) det mest kinky! Var med mannen, før barna;)!

Anonymous poster hash: 3dfb9...b7c

Skrevet

blitt bæsjet på av mannen, selv bæsja på mannen.
Hatt sex på panseret på bilen vår, hvor naboen kom 1min etter vi var kommet inn og spurte om vi kunne kjøre han på fest :P
Hatt sex i bilen (blitt fersket)

Er så mye :o

Anonymous poster hash: 31510...2e1
Skrevet

Ser at jeg er ganske prippen gitt..

Anonymous poster hash: 3d10b...d7e
Skrevet

Hatt sex på en benk da vi kjørte over fjellet, sex mens vi kjørte, under en foss, på dametoalletet på et hotell, med en kompis ved siden av,  i en annen sin dusj, i en trapp, i en offentlig heis.. osv... Samme og eneste mannen som jeg har hatt sex med og som jeg forsatt er sammen med <3

Anonymous poster hash: 527a9...91d
Skrevet

Altså, mye av dette skjønner jeg er pirrende og sexy, men bæsjing? Nei gitt, der ble jeg kvalm...

Anonymous poster hash: 3ca54...8e5

Skrevet

Hm, jeg har vært med på en del og er langt ifra prippen, og jeg syns det er trist når folk angrer på de dem har gjort. Jeg har gjort ting jeg nok ikke kommer til å gjøre igjen, men jeg angrer ikke på noe :)

For min del må jeg vel si at det merkeligste jeg har vært med på var når jeg endte opp med trekant med elskeren min og konen hans. Hun sjekket opp meg, og hun vet ikke om meg og mannen..

Anonymous poster hash: 37320...a82

Har opplevd akkurat det samme! Jeg og mannen hennes var elskere og hadde treftes en god stund. Så sjekket hun meg opp på en fest. Vi råklina åpenlyst foran de andre og jeg ble med de hjem. Var virkelig en opplevelse å få slikke en annen kvinne! :D

Anonymous poster hash: 425e5...2c0

Skrevet

Da vi hadde planleggingsdag før skolen startet i fjor, kom mannen min innom for å lever noe. Vi trakk for gardinene og hadde sex i klasserommet mitt. Da han var gått, rettet jeg på blusen og gikk rett på møte med resten av kollegaene mine.

Anonymous poster hash: be0d8...f60

Skrevet

Hm, jeg har vært med på en del og er langt ifra prippen, og jeg syns det er trist når folk angrer på de dem har gjort. Jeg har gjort ting jeg nok ikke kommer til å gjøre igjen, men jeg angrer ikke på noe :)

For min del må jeg vel si at det merkeligste jeg har vært med på var når jeg endte opp med trekant med elskeren min og konen hans. Hun sjekket opp meg, og hun vet ikke om meg og mannen..

Anonymous poster hash: 37320...a82

Har opplevd akkurat det samme! Jeg og mannen hennes var elskere og hadde treftes en god stund. Så sjekket hun meg opp på en fest. Vi råklina åpenlyst foran de andre og jeg ble med de hjem. Var virkelig en opplevelse å få slikke en annen kvinne! :D

Anonymous poster hash: 425e5...2c0

Hvordan var det ;)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...