Gå til innhold

Hva er det sykeste dere har gjort ang sex fronten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: a0d8b...b44

Skrevet

blitt tissa på..

Anonymous poster hash: ffd32...3ae
Skrevet

Hadde sex med tre fremmede menn samtidig.. I pille og alkoholrus... Jeg skjemmes sånn hver gang jeg tenker på det... Folk som kjenner meg ville aldri trodd jeg kunne gjort noe sånt.. Ikke jeg heller for den saks skyld... :(

Anonymous poster hash: 76636...6a2

Skrevet

Hm, jeg har vært med på en del og er langt ifra prippen, og jeg syns det er trist når folk angrer på de dem har gjort. Jeg har gjort ting jeg nok ikke kommer til å gjøre igjen, men jeg angrer ikke på noe :)

For min del må jeg vel si at det merkeligste jeg har vært med på var når jeg endte opp med trekant med elskeren min og konen hans. Hun sjekket opp meg, og hun vet ikke om meg og mannen..

Anonymous poster hash: 37320...a82
Skrevet

Sex med 3 ulike menn på under 1 uke.

Anonymous poster hash: 83f24...b1b
Skrevet

Live sex på scenen.

Anonymous poster hash: 23ba1...acb
Skrevet

Må være sex på kontoret til en kollega midt i arbeidstiden. Med ulåst dør, bøyd over bordet hans mens han bare dro opp skjørtet og kjørte den i meg. Sykt, men sinnssykt sexy.

Anonymous poster hash: 8afe8...e35

Skrevet

Jeg befølte en fremmed mann i skrittet da jeg satt på nattoget. Gjorde det i søvne, men våknet litt til underveis. Oppdaget at hånden min var i skrittet hans og at han virket litt sjokkert. Jeg holdt øynene lukket og latet som jeg fremdeles sov...

Anonymous poster hash: 42bdd...2bf
Skrevet

.

Skrevet

Jeg hadde min nærmeste nabo som elsker i mange år.

Skrevet

Hatt sex med venninnen min ved siden av. Hun var våken. Huff..flaut. men hun var ikke det spøtt bedre selv heldigvis :-p

Skrevet

Hatt sex ute på en trapp ved hovedveien om natten, med veldig stor sjanse for å bli sett (tre meter fra veien, ingen hindringer til innsyn, men det kom ikke en eneste bil ;) ). Ellers er det litt mer kjedelige ting som sex på et bad på en privatfest (ble ferska..), sex i bil og ute forskjellige steder. Hadde også en slags firkant i mine veldig unge dager, men da var jeg snydens og kun 15 år. 

Anonymous poster hash: 64ba3...f46
Skrevet

Live sex på scenen.

Anonymous poster hash: 23ba1...acb

Fuck for forrest? :P

Anonymous poster hash: 1c1e1...255

Skrevet

Må være sex på kontoret til en kollega midt i arbeidstiden. Med ulåst dør, bøyd over bordet hans mens han bare dro opp skjørtet og kjørte den i meg. Sykt, men sinnssykt sexy.Anonymous poster hash: 8afe8...e35

Dette drømmer jeg om.

Anonymous poster hash: be0d8...f60

Skrevet

Må være sex på kontoret til en kollega midt i arbeidstiden. Med ulåst dør, bøyd over bordet hans mens han bare dro opp skjørtet og kjørte den i meg. Sykt, men sinnssykt sexy.

Anonymous poster hash: 8afe8...e35

Herlig!!

Skrevet

Bæsja på mannen min.....var hans deilige bæsjejente. Brukte han som do.

Anonymous poster hash: 98252...8c9
Skrevet

Hatt sex ute på en trapp ved hovedveien om natten, med veldig stor sjanse for å bli sett (tre meter fra veien, ingen hindringer til innsyn, men det kom ikke en eneste bil ;) ). Ellers er det litt mer kjedelige ting som sex på et bad på en privatfest (ble ferska..), sex i bil og ute forskjellige steder. Hadde også en slags firkant i mine veldig unge dager, men da var jeg snydens og kun 15 år.

Huff, håper datteren min har bedre vett når hun er 15...😱
Skrevet

Wetsex. Blitt tissa i munnen, og tisset i hans munn.. Vi elsket det begge to :D

Anonymous poster hash: 2961a...ad6

Skrevet

Sex i bilen, på panseret neden for stue vinduet t husverten i unge dager, midt i byen på ei trapp, sjøen, på en skole, i en båt, på en ås, ute i ett boblebad, samme mann som ligger ved min side nå 😃❤️

Anonymous poster hash: 61399...e79

Skrevet

Hadde sex utendørs midt på en vei vi trodde var øde. For å gjøre det mer kinky hadde vi analsex. Da vi var ferdig kom det en bil, og vi satt og lot som vi hadde piknikk :P Dagen etter fant vi ut at den veien så absolutt ikke var øde, den ledet direkte til et boligfelt bare rett rundt neste sving...

Anonymous poster hash: e6e70...610
Skrevet

Jeg vet hvem du er! Begge godt gift... 

Anonymous poster hash: 30113...cf6

Skrevet

Jeg vet hvem du er! Begge godt gift... 

Absolutt ikke. Ingen av oss var gifte.

Skrevet

ONS

Angrer som en hund, det er vel 20 år siden nå! Grøssr av tanken. Var forelsket i en litt eldre gutt... han var absolutt ikke forelsket i meg... kun kåt som en hund. Men det var ikke det han sa til meg, han sa han hadde likt meg lenge, at vi kunne treffes igjen osv FØR vi hadde sex.....

Skrevet

Hadde sex med to på samme dag. Var utro mot kjæresten min med eksen min. Ung og dum. Heldigvis ikke slik i dag.

Anonymous poster hash: 9941f...d05
Skrevet

Jeg kom på en ting til.. Hadde sex i fylla med kjæresten på festival, med en kamerat sovende i samme seng. For å piffe det opp litt ekstra (idiotisk ide) begynte vi med fingring i ja, toern, og hadde vel sex i to timer sammenhengende. På et tidspunkt støttet jeg meg på min sovende kompis, men tenkte jo ikke over det så fulle som vi var. Hadde akkurat tørket av oss da han andre våknet, rakk såvidt å dekke meg til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...