Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Levi

Lionel

Livar

Livius

Luca

(Så har du jo Lucas og Liam, men ville ikke foreslå de..)

Valgte dere L på begge de andre med vilje, eller var det bare de fineste navnene dere fant? Jeg tenker at to ting kan spille inn:

1. Hvis det tredje barnet ikke får L, kan det føle seg litt "utenfor". Har i alle fall hørt noen si at de har følt det selv her på forumet. Jeg tror nok at jenter er mer opptatt av navn og slikt enn gutter, men dersom Lotte og Leo ble valgt for å "høre sammen", er det kanskje mest riktig å fortsette, så fremt man finner et navn man liker på L.

2. Det er vel viktig at barnet får det navnet dere virkelig liker, og ønsker at han skal bære hele sitt liv. Dersom det ikke er et navn på L, så er det kanskje greit. Søsken bor jo heller ikke sammen for alltid. Jeg kunne helt ærlig ikke brydd meg mindre om hva mine søsken heter (nå), og det selv om jeg er veldig opptatt av navn.

Så dere får tenke over hva som passer best for dere:) Selv har jeg tenkt at jeg vil gi mine barn unike forbokstaver. Men nå har jeg ombestemt meg, og vil bare gi barna mine de fineste navnene jeg kan tenke meg, om de passer sammen eller ikke, og uansett forbokstav. Så får vi se hva det blir, da;)

Anonymous poster hash: 120e5...048

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...