Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar Øyne og anonym ..fbb. Har alltid mensen som varer 4 dager. Øyne, når tok du gtest? Vurdere å teste i morgen eller tirsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar Øyne og anonym ..fbb. Har alltid mensen som varer 4 dager. Øyne, når tok du gtest? Vurdere å teste i morgen eller tirsdag.

Jeg tok test ca 4-5 dager etter den rare mensen :) Jeg hadde "mensen", altså småblødninger i alle de 4 første mnd, så jeg kan nesten forstå de som ikke finner ut at de er gravide - bortsett fra når magen kommer da.. og bevegelsene ;)

Skrevet

Hei Øyne, takk for svar. Testet negativt i dag 4 dager etter ikm.

Skrevet

Ingen som ble gravide?

Jeg tror ikke det.. Veldig spesielt! Jeg fikk besøk av tr i dag :( Det positive er at jeg er sånn noenlunde i rute etter fødselen. Lå på rundt 35 dager tidligere også. Kjedelig med laaaange sykluser!
Skrevet

Ingen som ble gravide?

Jeg tror ikke det.. Veldig spesielt! Jeg fikk besøk av tr i dag :( Det positive er at jeg er sånn noenlunde i rute etter fødselen. Lå på rundt 35 dager tidligere også. Kjedelig med laaaange sykluser!

Lange sykluser må være pyton. Håper spiren sitter i neste runde for dere :) 

Skrevet

Tror ikke jeg har opplevd å være med i en ikm gruppe der ingen har blitt gavide ... håper det klaffer for oss gang.

Skrevet

hei, noen av dere som har ikm uke 36???

Skrevet

Jepp jeg har, men har ikke begynt å prøve enda he he skal vel i gang om noen dager tihi, her må mannebeinet bare holde jernet varmt👍😄 men tror han syns det er helt greit😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...