Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke troen på noe denne pp. Og blir litt fortvilet. Har kikket i kalenderen og skal ikke være på samme sted som mannen mer enn 1 el det neste året! Pokker at jeg hadde en sa som forskjøv syklus siste periode.

Nei, huff da!! Hva med å forskyver mensen din (og derav EL) ved bruk av p-piller?

Jeg har heller ikke den store troa denne pp, da det ikke ble særlig til P-ing ;)

Alt blir kluss når jeg blander inn p-piller. Får vel heller sørge for å få noen avspasseringsdager på svært strategiske onsdager :) 

Du får ikke miste troen helt enda. 

Satser på festeblødning, Nybegynner1. 

Hyppig vannlating kan jo være et positivt tegn Milla. Selvom det er umulig å få konsentrert urin :)

Ja, P-piller ville jeg overhode ikke begynt å rote med! Er det noe som kødder til syklus og fertilitet så er det pillene.

Sendte en sms til min kjære i sted og fortalte at jeg hadde blødd litt, og han ringte opp med en gang og var helt i hundre... Hehehe... Etter en traumatisk SA/dødfødsel i mars, håper vi så inderlig at det snart skal klaffe så jeg får ruge litt igjen. :) Hadde ikke festeblødning sist, så aner ikke hvirdan det utarter seg. Vi får bare ha is i magen og vente til jeg kan teste i neste uke... Var hos fastlegen for noe annet i går, og fikk med meg en henvisning til gyn, så dersom det ikke blir noe spire denne PP, så skal jeg inn og sjekke at alt har normalisert seg der inne etter SA'en i mars. Greit å vite om det er noe innlysende galt. :)

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ovidia

Så leit Nybegynner1! Men neste gang da må det bli bedre. 

Tror jeg er 9 dpo i dag. Tok en test og den var blendahvit. Pleier alltid å få svakt positive fra 8 dpo, så er vel ingenting denne gang. Like greit å bli innstillt på det med en gang. Håper tr kommer litt før tiden slik at syklus forskyves med el nærmere helgen :) 

Gjest Ovidia

Når jeg skulle kaste testen etter en liten halvtime så den slik ut: 

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=298610

Uten tvil rosa farge på strek nr 2 også, det kommer ikke så godt med på bildet. 

Endret av Ovidia

Annonse

Når jeg skulle kaste testen etter en liten halvtime så den slik ut: 

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=298610

Uten tvil rosa farge på strek nr 2 også, det kommer ikke så godt med på bildet. 

Oioioi, her tror jeg jeg må si GRATULERER!!! Jeg ser uten tvil streken!! 

Føles ut som en evighet til neste fredag da jeg skal teste...

Hei alle sammen :)

Gratulerer så mye til de av dere som har blitt gravide!! Heldiggriser :)

Det ble ikke noe prøving på oss denne mnd, jeg og sønnen vår var på ferie hos foreldrene mine, å rakk ikke hjem til humpinga  :fnise: 

Men venter mens rundt den 10, så da er det bare å melde seg inn i IKM  uke 36. Virker som en evighet til, men håper dette går fort. 

Fortsatt lykke til til dere som tester! 

Mandag 4: Flutili (pp10) Fr.Hestetun

Tirsdag 5:Olivia83

Onsdag 6: ØYNE/PP1

Torsdag 7: Frk.Frekn/PP1/EL 23-25juli/IKM 7.Aug

Fredag 8:

Lørdag 9:

Søndag 10: Piasawa/PP19/EL 23-25 juli/IKM 10 august, Ovidia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...