Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre; hvor ofte har dere samleie denne uka rundt EL? Fikk anbefalt av gynekologen å ha samleie annenhver dag, men blir usikker på om det kanskje kan være best å gjøre det hver dag akkurat nå disse dagene rundt EL? Skal ha EL på onsdag i følge kalenderen, men tester for å være sikker, så venter i spenning her. ;)

Fortsetter under...

Usj, ja jeg er helt enig... Er litt dreper'n på sex-lysten denne prøvinga, men uten sex blir det iallefall ikke noen liten tass i magen. ;) Får se om vi "gidder" å holde på hver dag, ellers får det holde med annenhver. Er jo så varmt for tida også! *Puh* Bare så usikker på om det er for mye å gjøre det hver dag? Om sædkvaliteten blir dårligere av det?

Er det flere som tar bidronninggele og wild jam denne PP eller? Jeg tenker å ta bidronninggele frem til positiv EL-test, også vente et par dager før jeg begynner med wild jam, men hvor lenge skal jeg ta WJ da? Noen som vet? Helt frem til IKM? Det står på pakken at det ikke må taes av gravide, så blir jo litt skeptisk til å ta WJ for lenge.... :-/

Gjest Ovidia

Svakere test i dag og el-slim. Kan det virkelig hende at jeg el i dag, og at testen hadde vært positiv om jeg hadde tatt en i går kveld? Blir litt spør jeg. 

Hadde jeg ikke hatt SA sist så skulle jeg hatt el i disse tider. Dersom SA skal telle som TR så skal jeg jo ikke ha el før om en ukes tid??? 

Hva tror dere? 

Annonse

EL testen nå i kveld tror jeg såvidt begynner å bli negativ nå, den er nesten like sterk som teststreken , en ørliten nyanse svakere kanskje. Dvs at eggløsning er rundt om nå ca?

I går og i forgård hadde jeg vondt i høyre eggstokk, i dag har jeg hatt vondt i venstre eggstokk... Slippes det egg fra en eller begge?

Kan slippe 2 egg, så fullt mulig det kan slippes fra begge?

Positiv EL test nå i kveld igjen, når skal denne bli negativ egentlig.... Betyr det at egget " strever" med å slippe eller? Jaja, her har det blitt humping hver dag disse dagene....

Vis ikke det klaffer denne mnd så tenker jeg og at jeg vil prøve grapefruktjuice igjen.... Vet ikke om det var tilfeldig eller om det virkelig funket, men ble gravid med forrigemann den mnd jeg prøvde grapefruktjuice ....

Positiv EL test nå i kveld igjen, når skal denne bli negativ egentlig.... Betyr det at egget " strever" med å slippe eller? Jaja, her har det blitt humping hver dag disse dagene....

Vis ikke det klaffer denne mnd så tenker jeg og at jeg vil prøve grapefruktjuice igjen.... Vet ikke om det var tilfeldig eller om det virkelig funket, men ble gravid med forrigemann den mnd jeg prøvde grapefruktjuice ....

Hm, så rart.... Kan du være gravid allerede?

Annonse

Er det flere som tar bidronninggele og wild jam denne PP eller? Jeg tenker å ta bidronninggele frem til positiv EL-test, også vente et par dager før jeg begynner med wild jam, men hvor lenge skal jeg ta WJ da? Noen som vet? Helt frem til IKM? Det står på pakken at det ikke må taes av gravide, så blir jo litt skeptisk til å ta WJ for lenge.... :-/

Prøver å dytte litt på denne, da jeg lurer på om noen av dere jenter vet...? :)

Får ikke sitert på mobil, Nybegynner1. Men kroppen klarer ikke å omdanne wild yam til progesteron, så det har ingen dokumentert effekt. Jeg styrer unna.

Aha, jeg skjønner... Men tenker det ikke skader å prøve, -eller gjør det det? 😁 Usj, skulle ønske dette ikke var så vanskelig...

Gjest Ovidia

Oppdaterte listen, tror dette ble rett?? 

Flytter meg selv, usikker på om min IKM er 5 eller 6 basert på el-slim/tester. 

Mandag 4: Flutili (pp10)

Tirsdag 5:

Onsdag 6: ØYNE PP1,  Ovidia, Nybegynner1 PP4,

Torsdag 7: Frk.Frekn PP1

Fredag 8:

Lørdag 9: Lena, 

Søndag 10: Hjerteskatten:) PP1, 

Dag 6 med positiv el test. Tok en graviditetstest også, den var negativ....

Men i alle dager! For noen merkelige greier... Er teststreken like sterk som kontrollstreken hver dag?

Hos meg har teststreken vært svak svak positiv både i går og i dag, men regner ikke det som positiv. Den skal jo være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Så antar det blir positiv EL-test her i morgen eller på torsdag.

Masse lykke til Flutili! Kroppen har noen ganger en merkelig måte å oppføre seg på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...