Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper de finner ut av det Ovidia, ikke gi opp! :) hvor lenge må du vente på svar på prøvene da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ovidia
Skrevet

Tar ikke så lang tid før jeg får svar på prøvene. Men for diagnose og evt blodfortynnende må det være 2 sett med unormale prøver med 3 måneders mellomrom. Så det tar litt tid.

Litt ambivalent til det hele. For vi har egentlig bestemt oss for ikke å prøve mer etter jul. 

Skrevet

Noe må vel legene klare å finne på for å hjelpe deg litt på vei! Stå på Ovidia, det ordner seg nok;)

Skrevet

Slenger meg med her jeg da! 😃

4. PP og IKM 6. august.

Skrevet (endret)

Mandag 4: Flutili (pp10)

Piasawa/PP19/EL 19 (?) juli/IKM 4 august

Tirsdag 5:

Onsdag 6: ØYNE/PP1

Nybegynner1/PP4/IKM 6 aug

Torsdag 7: Frk.Frekn/PP1/EL 23-25juli/IKM 7.Aug

Fredag 8:

Lørdag 9:

Søndag 10: Ovidia?

Hjerteskatten/PP1/EL27 juli/IKM 10 aug

Endret av Piasawa
Gjest Ovidia
Skrevet

Velkommen Nybegynner1! 

Vi begynner å bli ganske mange nå. Blir spennende å se hvor mange som får klaff. Tvitvi damer. 

Skrevet

Denne gangen er vi utrustet med Bidronninggele, Wild Jam og "fertilitets-glidekrem"... Hehehe, og til og med min kjære stapper innpå med vitaminer og omega-3. Håper det klaffer denne mnd!

Skrevet

Happy humping, Piasawa!

Hjerteskatten, jeg har alltid bare hatt tre dagers mens. Den første jeg hadde etter fødsel nå var også bare tre dager, men likevel hatt eggløsning ca dag 14. Iallfall ifølge el slim..

Skrevet

Vi er nå på ferie. Og jeg håper det kan resultere i en graviditet. Når jeg tenker meg om så var det på ferie jeg ble gravid begge de andre gangene og. Slapper nok mere av og har andre ting i tankene. :) krysser fingrene :) og håper :)

Skrevet

Om jeg får EL før lørdag må jeg nok bytte IKM gruppe. Jaja, ingenting er som å flytte IKM nærmere enn antatt. Jeg fortsetter å tempe og teste med CB digital EL test helt til den blir negativ. Da skal jeg kun fortsette og tempe:) satser på at jeg hvertfall får inn temping i rutinen denne PP dersom det ikke skulle bli noe spire denne gangen - evig optimist:)

Skrevet

Negativ EL i dag, men fortsatt samme temp. Antar at EL kommer i løpet sv dagen/morgendagen. Da bytter jeg IKM gruppe folkens, lykke til alle sammen! Håper dere får mange blå på lista etterhvert! :D

Gjest Ovidia
Skrevet

Lykke til Piasawa. 

Veldig greit med ferie Flutili. Vet jo at en skal slappe av som prøver, men jeg synes i grunn det bare er stress :) 

Skrevet

Ja, selv om man prøver å slappe av i forhold til en graviditet, så tenker man nok endel på det likevel....

Skrevet

Har kjørt på med sengehygge annenhver dag nå, fra dag 1, hehe, nå skal jeg ta for meg hele syklusen , ikke fått noen positiv EL test enda, streken har variert i styrke, men ikke blitt like sterk som den test streken... Er på dag 9 i dag, har fått positiv test på rundt dag 10 tidligere....., har hatt mye slim i 3 dager nå, sånn strekkbart.... Da nærmer vel EL seg, er det ikke så....?

Gjest Ovidia
Skrevet

Ja, jeg skjønner ikke helt hvordan noen klarer å koble helt av og bare fortsette med ubeskyttet sex når de legger prøvingen litt på hyllen. Jeg vet i allefall alltid hvor jeg er i syklus og har prøvingen i hodet hele tiden. 

Skrevet

Tok en EL test i nå i kveld, og jammen ble den positiv :)

Skrevet

Positiv EL test nå på morran og. Når er EL i forhold til den positive testen?

Gjest Ovidia
Skrevet

Positiv EL test nå på morran og. Når er EL i forhold til den positive testen?

Ca 1-2 døgn etter. Lykke til :) 

Gjest Ovidia
Skrevet

El-testen er ikke positiv her enda, men mye sterkere enn tidligere :) 

Skrevet

1-2 døgn etter første eller siste positive test ?

Skrevet

EL testen nå i kveld tror jeg såvidt begynner å bli negativ nå, den er nesten like sterk som teststreken , en ørliten nyanse svakere kanskje. Dvs at eggløsning er rundt om nå ca?

I går og i forgård hadde jeg vondt i høyre eggstokk, i dag har jeg hatt vondt i venstre eggstokk... Slippes det egg fra en eller begge?

Gjest Ovidia
Skrevet

1-2 døgn etter første eller siste positive test ?

Tenker fra første. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...