Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ovidia

Tar ikke så lang tid før jeg får svar på prøvene. Men for diagnose og evt blodfortynnende må det være 2 sett med unormale prøver med 3 måneders mellomrom. Så det tar litt tid.

Litt ambivalent til det hele. For vi har egentlig bestemt oss for ikke å prøve mer etter jul. 

Mandag 4: Flutili (pp10)

Piasawa/PP19/EL 19 (?) juli/IKM 4 august

Tirsdag 5:

Onsdag 6: ØYNE/PP1

Nybegynner1/PP4/IKM 6 aug

Torsdag 7: Frk.Frekn/PP1/EL 23-25juli/IKM 7.Aug

Fredag 8:

Lørdag 9:

Søndag 10: Ovidia?

Hjerteskatten/PP1/EL27 juli/IKM 10 aug

Endret av Piasawa

Annonse

Om jeg får EL før lørdag må jeg nok bytte IKM gruppe. Jaja, ingenting er som å flytte IKM nærmere enn antatt. Jeg fortsetter å tempe og teste med CB digital EL test helt til den blir negativ. Da skal jeg kun fortsette og tempe:) satser på at jeg hvertfall får inn temping i rutinen denne PP dersom det ikke skulle bli noe spire denne gangen - evig optimist:)

Annonse

Har kjørt på med sengehygge annenhver dag nå, fra dag 1, hehe, nå skal jeg ta for meg hele syklusen , ikke fått noen positiv EL test enda, streken har variert i styrke, men ikke blitt like sterk som den test streken... Er på dag 9 i dag, har fått positiv test på rundt dag 10 tidligere....., har hatt mye slim i 3 dager nå, sånn strekkbart.... Da nærmer vel EL seg, er det ikke så....?

EL testen nå i kveld tror jeg såvidt begynner å bli negativ nå, den er nesten like sterk som teststreken , en ørliten nyanse svakere kanskje. Dvs at eggløsning er rundt om nå ca?

I går og i forgård hadde jeg vondt i høyre eggstokk, i dag har jeg hatt vondt i venstre eggstokk... Slippes det egg fra en eller begge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...