Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skyggestrek på cb+ idag. 10 dpo, er det noe håp?

Anonymous poster hash: 1bfcf...118

Selvfølgelig er det håp!! Det er alltid håp :D Personlig liker jeg best testene som det står svart på hvitt "gravid/ikke gravid". Hater å måtte tolke streker.. Men så er ikke jeg er testoman, da hadde det vært litt dyrt. Kun testet med de en gang, og da stod det gravid :)

Selvfølgelig er det håp!! Det er alltid håp :D Personlig liker jeg best testene som det står svart på hvitt "gravid/ikke gravid". Hater å måtte tolke streker.. Men så er ikke jeg er testoman, da hadde det vært litt dyrt. Kun testet med de en gang, og da stod det gravid :)

Jeg har brukt cb digital for å bekrefte eller avkrefte, men det gjør jeg når jeg er over ikm. Ellers bruker jeg billigtester, synes det er heeeelt genialt ; D skikkelig testoman ja!

Nå har jeg vært skikkelig kvalm igår og idag, igår spydde jeg. Og jeg har så fæle mensmurringer, jeg bare venter på at tanta skal komme. Jeg er usikker på om dette gikk, jeg! Hvordan ligger du i løypa?

Annonse

Jeg har brukt cb digital for å bekrefte eller avkrefte, men det gjør jeg når jeg er over ikm. Ellers bruker jeg billigtester, synes det er heeeelt genialt ; D skikkelig testoman ja!

Nå har jeg vært skikkelig kvalm igår og idag, igår spydde jeg. Og jeg har så fæle mensmurringer, jeg bare venter på at tanta skal komme. Jeg er usikker på om dette gikk, jeg! Hvordan ligger du i løypa?

Tja, si det.. Vet ikke helt hvordan syklusen min er etter fødselen. Den 8. august er det iallefall 28 dager siden forrige (og eneste) mens. Hadde egentlig ikke stabil syklus før jeg ble gravid heller. Så i bunn og grunn har jeg null peiling. Og derav ikke de store forhåpningene for denne perioden. Men vi stresser ikke - vi har jo allerede ei lita prinsesse  :smilorange:  Tar uansett en test på fredag, lørdag eller søndag.. tror jeg. 

Det høres jo lovende ut med kvalme!! Jeg var så heldig å være kvalm i 38 uker da jeg var gravid  :sprettoy:

Hei!
Jeg er veldig fersk her inne, men tror jeg har IKM til søndag. Litt ustabil syklus enda, sluttet på pillene i begynnelsen av mai. Jeg har i helgen hatt litt rosa blødning og litt brun utflod kun på morran. Vet ikke helt hva det kan være? Men blir spennende å se til helgen :)

Lykke til alle dere andre :-) 

Annonse

Tror egentlig testen var nokså blendahvit, bare innbiller meg at det er en svak strek. Får se igjen i morgen vis ikke tr er kommet i løpet av natten. Da tester jeg igjen i morgen tidlig evt. Men tr er nok her innen i morgen regner jeg med..... Sukk .....

Hei jenter, ikm på søndag 10 aug :)

Jeg har i det siste vært litt småkvalm i perioder, veldig ømme bryst også igår merket jeg at luktesansen er noe bedre/rar enn vanlig luktet mye sambo ikke luktet.. Veldig rart, det har jeg ikke opplevd før, men ellers er det nok vanlige tr symptomer! Men gir ikke opp før det motsatte er bevist :)

Hvordan går det med dere andre? <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...