Gå til innhold

Stelleplass på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Noen her med erfaringer?

Badet vårt er veeldig lite, derfor er jeg usikker på om den beste løsningen er å ha stelleplassen der. Vi har en kommode der som vi kan ha stellematten på, men den er jo full av våre ting nå. Aner ikke hvor jeg skal gjøre av det når jeg må rydde plass til stellesakene til minsten. Blir jo tungvindt for oss å gå rundt til andre steder i leiligheten for å finne det vi trenger på badet i en hektisk hverdag..

På barnerommet har vi derimot god plass. Ulempen der er at vi ikke har tilgang til vann i umiddelbar nærhet.. veldig usikker på hva vi skal gjøre.

Anonymous poster hash: c0350...1fa

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144154844-stelleplass-p%C3%A5-barnerommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ordnet en stelleplass på rommet til lille :) Har stellematten oppå en Hemnes (Ikea) kommode, en bleiebøtte ved siden av og stelleprodukter ved siden av matten. Jeg tenker at jeg kommer til å fukte engangsserviettene på badet rett før jeg skal stelle henne, eventuelt fylle en bolle med vann og ha denne med. Det ble den greieste løsningen da badet vårt er også lite. Og så er det jo greit å ha tilgang til alt av klærne osv. når man steller :)

Ha en liten bolle til vask, som du fyller med vann på vei til bleieskift. Det kan virke litt upraktisk, men mange gjør det slik, og syns det er greit når de har kommet inn i rutinen. Dessuten blir det mindre bæsjebleier etterhvert, så da blir det mye enklere:)

Ha en liten bolle til vask, som du fyller med vann på vei til bleieskift. Det kan virke litt upraktisk, men mange gjør det slik, og syns det er greit når de har kommet inn i rutinen. Dessuten blir det mindre bæsjebleier etterhvert, så da blir det mye enklere:)

Da blir det bolle :) Kanskje jeg får tak i en "fin" en på Jernia eller Europris i morgen. 

Da blir det bolle :) Kanskje jeg får tak i en "fin" en på Jernia eller Europris i morgen.

:) Det kommer til å bli så bra! Du får kjøpe en knallrosa eller knallblå!!!

Annonse

Hehe, det må bli rosa! :)

Hehe, det må bli rosa! :)

Hihi! Så koselig!:)

Vi brukte stuebordet midt i stua da det ikke var plass til stellebord hverken på soverom eller bad.

Hadde stellematte og fine kurver med bleier og stellesaker vi raskt kunne fjerne ved bruk av bordet.

Brukte en bolle med vann og tørre servietter, men også våtservietter innimellom.

Da vi flyttet fikk vi plass på badet til stellebordet, men på motsatt side av vasken, så vi fortsatte med bollen da mini ikke kunne slippes for å fukte kluter.

Hva med å kjøpe et vegghengt stellebord? Vi har vært veldig fornøyd med IKEA sitt. Stort når det vippen ned og flere "lommer" til å fylle med babystasj. Tar nesten ingen plass når det er lukket!

Anonymous poster hash: 48188...f93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...