Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Jeg likte det gamle IKEA kjøkkenet, og har ikke sett så mye på det nye. Skal skifte kjøkkeninnredning etterhvert, og blir vel antagelig gå for IKEA sitt. Er vel ikke så mange andre som er rimeligere. Anonymous poster hash: 45f27...b9e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Nå har jeg bare brukt det nye i 3 mnd så har jo ikke så lang erfaring med det. Men så langt er jeg hvertfall veldig fornøyd. Kan ikke se noen grunn til at det er dårligere enn det gamle. Anonymous poster hash: 648ec...625
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Har hatt mitt et drøyt halvår. Er veldig fornøyd så langt :-) Anonymous poster hash: aaf82...ec8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Det er noen forhold du må være klar over mht det nye kjøkkenet. Benkskapene er høyere, som gjør at benken bli litt høyere enn standard, og sokkelen blir en god del lavere. Siste kan være en utfordring for rørlegger mht å få plass til avløp. Hadde snekker som monterte kjøkkenet og det var vel ikke et øyeblikk han ikke beklaget seg, men tror det var mer snekkeren og ikke systemet. Jeg synst det nye systemet virker veldig bra. Har mange fiffige detaljer. Anonymous poster hash: 07568...28b
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Det er noen forhold du må være klar over mht det nye kjøkkenet. Benkskapene er høyere, som gjør at benken bli litt høyere enn standard, og sokkelen blir en god del lavere. Siste kan være en utfordring for rørlegger mht å få plass til avløp. Hadde snekker som monterte kjøkkenet og det var vel ikke et øyeblikk han ikke beklaget seg, men tror det var mer snekkeren og ikke systemet. Jeg synst det nye systemet virker veldig bra. Har mange fiffige detaljer. Anonymous poster hash: 07568...28b Vi monterte selv og hadde ingen problem i forhold til avløp. Trodde det ville bli litt plassproblemer i det den ene benkeskapet, så vi bestilte en skuff som ikke var så dyp som den skulle være. men det gikk helt fint og vi kunne bruke den som skulle være der. Rørleggeren hadde heller ingen problem med å montere det han skulle. Eneste innvending han hadde var at vi ikke monterte bakveggen på skapet under vasken, men det var for at vi skulle slippe å bore så mange hull i den. Anonymous poster hash: 648ec...625
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Om jeg skal peke på et problem så er det at dybden på benkeskapene ikke er standard, så vi fikk en utfordring med å finne dyp nok benkeplate(bestilte ikke hos Ikea). Vi hadde litt få alternativer da vi hadde litt knapp tid og ikke kunne vente på 3 ukers leveringstid. Men vi fant til slutt en lokal leverandør som kunne frese ut riktig dybde(var ikke alle som kunne det), måtte bare betale litt mer enn vi hadde tenkt. Anonymous poster hash: 648ec...625
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Det er noen forhold du må være klar over mht det nye kjøkkenet. Benkskapene er høyere, som gjør at benken bli litt høyere enn standard, og sokkelen blir en god del lavere. Siste kan være en utfordring for rørlegger mht å få plass til avløp. Hadde snekker som monterte kjøkkenet og det var vel ikke et øyeblikk han ikke beklaget seg, men tror det var mer snekkeren og ikke systemet. Jeg synst det nye systemet virker veldig bra. Har mange fiffige detaljer. Anonymous poster hash: 07568...28b Vi monterte selv og hadde ingen problem i forhold til avløp. Trodde det ville bli litt plassproblemer i det den ene benkeskapet, så vi bestilte en skuff som ikke var så dyp som den skulle være. men det gikk helt fint og vi kunne bruke den som skulle være der. Rørleggeren hadde heller ingen problem med å montere det han skulle. Eneste innvending han hadde var at vi ikke monterte bakveggen på skapet under vasken, men det var for at vi skulle slippe å bore så mange hull i den. Anonymous poster hash: 648ec...625 Det trenger ikke å være et problem, men iom at den ikke er så høy under kan det altså by på problemer. Hos oss løste vi det med å skjære oss litt ned i etg skilleren, men det er altså noe man må være klar over, og skal avløpet flyttes må man være obs på det. Anonymous poster hash: 07568...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå