Gå til innhold

tøcksfors, charlottenberg, svinesund eller strømstad??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kun vært i Tøcksfors og Charlottenberg. Syns det er finere utsikt etc i Tøcksfors, altså omgivelsene er mer idyllisk, men det bryr man seg vel  ikke om når man skal gå inne i en butikk likevel, det er mer butikker og utvalg i Charlottenberg. Tøcksfors har ikke systembolag for eksempel, det er litt avgjørende for oss. Ikke at vi drikker så sabla mye alkohol, men de få gangene jeg kjøper, så kjøper jeg i sverige fordi det er billigere der..

Jeg har kun vært i Tøcksfors og Charlottenberg. Syns det er finere utsikt etc i Tøcksfors, altså omgivelsene er mer idyllisk, men det bryr man seg vel ikke om når man skal gå inne i en butikk likevel, det er mer butikker og utvalg i Charlottenberg. Tøcksfors har ikke systembolag for eksempel, det er litt avgjørende for oss. Ikke at vi drikker så sabla mye alkohol, men de få gangene jeg kjøper, så kjøper jeg i sverige fordi det er billigere der..

Men Töcksfors har kötthallen ;)

Anonymous poster hash: 904b6...f8c

Jeg har kun vært i Tøcksfors og Charlottenberg. Syns det er finere utsikt etc i Tøcksfors, altså omgivelsene er mer idyllisk, men det bryr man seg vel ikke om når man skal gå inne i en butikk likevel, det er mer butikker og utvalg i Charlottenberg. Tøcksfors har ikke systembolag for eksempel, det er litt avgjørende for oss. Ikke at vi drikker så sabla mye alkohol, men de få gangene jeg kjøper, så kjøper jeg i sverige fordi det er billigere der..

Det har charlottenberg også. Det heter Eda supermarked eller noe, men på folkemunne heter det kjøtthallen..... Tøcksfors har ikke noe som Charlottenberg ikke har, men Charlottenberg her mye som tøcksfors ikke har..

Endret av Frøken Ubesluttsom

Det har charlottenberg også. Det heter Eda supermarked eller noe, men på folkemunne heter det kjøtthallen..... Tøcksfors har ikke noe som Charlottenberg ikke har, men Charlottenberg her mye som tøcksfors ikke har..
Det kan hende :) jeg for in del får alt jeg trenger (90% av det jeg kjøper er kylling) i Töcksfors.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...