Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legen min sendte søknad for meg da jeg var på kontroll i uke 7 i februar. Nå fikk jeg aldri innkallingen fra Ahus, den ble borte i posten, men da jeg ringte dit selv sa de at den var sendt 5. mars, så det tok vel omtrent en måned. Nå var jo jeg hos legen veldig tidlig, så det kan godt hende det var derfor de ventet litt med å sende ut. Fikk time i begynnelsen av mai, da var jeg i uke 18, men pga ferie ble det ikke før et par uker senere. Mellom uke 18 og 22 er vel det de opererer med, det var i hvert fall ikke snakk om at jeg kunne få time før jeg dro på den ferien, det var for tidlig.

Endret av Kjøttmeis

Legen min sendte søknad for meg da jeg var på kontroll i uke 7 i februar. Nå fikk jeg aldri innkallingen fra Ahus, den ble borte i posten, men da jeg ringte dit selv sa de at den var sendt 5. mars, så det tok vel omtrent en måned. Nå var jo jeg hos legen veldig tidlig, så det kan godt hende det var derfor de ventet litt med å sende ut. Fikk time i begynnelsen av mai, da var jeg i uke 18, men pga ferie ble det ikke før et par uker senere. Mellom uke 18 og 22 er vel det de opererer med, det var i hvert fall ikke snakk om at jeg kunne få time før jeg dro på den ferien, det var for tidlig.

det har skjedd meg to ganger fra Ahus dette svangerskapet også at innkallelsen er blitt borte først blitt sendt etter at jeg har ringt at de sendte hvor jeg fikk i posten. Men blir litt nysgjerrig også for på datoene du skriver ser det ut som vi har termin i nærheten av hverandre også. Jeg har 9 okt og skal til Ahus.

Anonymous poster hash: 439c7...cef

Jeg fikk oul i uke 18 eller 19. Og de mente selv på at de hadde sendt ut innkallelsen noen dager etter de mottok min søknad, men den dukket aldri opp så jeg måtte ringe. Så om du ringer dit i slutten av uka eller neste mandag så vil jeg tro de har satt deg opp 😊

Annonse

det har skjedd meg to ganger fra Ahus dette svangerskapet også at innkallelsen er blitt borte først blitt sendt etter at jeg har ringt at de sendte hvor jeg fikk i posten. Men blir litt nysgjerrig også for på datoene du skriver ser det ut som vi har termin i nærheten av hverandre også. Jeg har 9 okt og skal til Ahus.

6. oktober her, kanskje vi sees. :P Ja, de skal ha sendt innkalling to ganger til meg også (ble sendt på nytt etter at jeg etterlyste den første gang), men det endte med at jeg bare ba dem skrive ut de papirene da jeg var på OUL. Og de hadde riktig adresse på meg, det vet jeg. Sikkert noe som har gått galt i postsorteringen deres en periode ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...