Gå til innhold

Abort i uke 10-11

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fulgt med og lest litt hva som er situasjonen din. Trist å høre at dere har det så vanskelig! Jeg er selv uønsket gravid, er nå i uke 7. Jeg ringte sykehuset og bestilte time til abort i går og der presiserer at jeg ville ta kirugisk abort. Jeg har tatt abort en gang tidligere, den gangen tok jeg medisinsk abort og jeg syntes det var helt forferdelig. Jeg har fått time i neste uke. Blir lenge å vente...

Skjønner at du er i utlandet. Ring legen og bestilt time hvis du er sikker på at du vil ta abort. Jo før jo bedre egentlig.

Anonymous poster hash: 56d95...7f7

Annonse

Gjest Angelstath

Jeg har fulgt med og lest litt hva som er situasjonen din. Trist å høre at dere har det så vanskelig! Jeg er selv uønsket gravid, er nå i uke 7. Jeg ringte sykehuset og bestilte time til abort i går og der presiserer at jeg ville ta kirugisk abort. Jeg har tatt abort en gang tidligere, den gangen tok jeg medisinsk abort og jeg syntes det var helt forferdelig. Jeg har fått time i neste uke. Blir lenge å vente...

Skjønner at du er i utlandet. Ring legen og bestilt time hvis du er sikker på at du vil ta abort. Jo før jo bedre egentlig.

Anonymous poster hash: 56d95...7f7

Takk for svar. Dette er ingen lett sak! Jeg vil gjerne beholde men da mister jeg nok min samboer siden han ikke vil miste sin familie. Han blir nødt til å velge og har allerede sagt at han velger dem om jeg beholder.

Han vil ha barn og gifte seg, men ikke nå. Det er ikke rett tid. Kan være enig i det men det å skulle ta et liv jeg gjerne vil beholde...

Dessuten koster det veldig mye penger bare å få en legesjekk her nede...så jeg må uansett fortelle dette til min mor for å låne penger hvis vi skal ha en abort. 2000 kun for en sjekk for å konstantere et svangerskap..

2 dager til han er hjemme igjen... Nerver i høyspenn!

3 dager til legesjekk...det knyter seg i magen :(

Jeg trodde først at jeg ville beholde, men i denne situasjonen som jeg er i der bf absolutt ikke vil ha noe med barnet å gjøre så ble det ikke lett. Mange har sagt til meg at jeg skulle gå fra han og beholde babyen. Det er det som er problemet mitt, jeg vil ikke miste han! Og min psykisk tilstand er heller ikke på topp. Har lidd av depresjon i mange år og jeg føler meg absolutt ikke sterk nok til å ta vare på ett barn helt alene.

Gjest Angelstath

Jeg trodde først at jeg ville beholde, men i denne situasjonen som jeg er i der bf absolutt ikke vil ha noe med barnet å gjøre så ble det ikke lett. Mange har sagt til meg at jeg skulle gå fra han og beholde babyen. Det er det som er problemet mitt, jeg vil ikke miste han! Og min psykisk tilstand er heller ikke på topp. Har lidd av depresjon i mange år og jeg føler meg absolutt ikke sterk nok til å ta vare på ett barn helt alene.

Uff.. Jeg kunne godt fått tvillinger igjen alene, men har ikke økonomi til det!

Vil heller ikke miste min bf :(

Life is hard!

Får du noe støtte eller hjelp i utlandet? Det er en skikkelig tøff situasjon du er i. Jeg bor i en by der jeg dessverre ikke har noe nettverk rundt meg, syns jo dette er helt forferdelig. Jeg har nå blitt sykemeldt og får hjelp av psykolog. Ja, livet er hardt! Men det er alltid noen som har det mye verre enn oss. Ikke lett å se det nå, men denne fæle situasjonen vil gå over...vi får da håpe på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...