Gå til innhold

På en skala fra 1-10, hvor vondt er det å bli stukket av væpps?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 3e917...afd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🐝

Skrevet

Ganske jævlig, men det er langt fra det verste jeg har kjent på.

Anonymous poster hash: 05d40...cbc
Skrevet

Kommer an på hvor du blir stukket. På fingeren hvor huden er tynn gjør det litt vondt. Kanskje 4.

På leggen gjør det lite vondt. Kanskje 2. Går over etter veldig kort tid. Mest en irritasjon, ikke smerte.

Anonymous poster hash: 6045a...669

Skrevet

Litt vondt, men går fort over. Hvis å føde er 10, er vepsestikk 1. :-)

Skrevet

Jeg har bare blitt stukket en gang da jeg var barn, 9 år. Da ble jeg stukket på fingeren. Jeg husker det som forferdelig vondt og er livredd for veps den dag i dag. Men jeg aner egentlig ikke hvor vondt det egentlig gjorde i og med at jeg bare var barn. Det jeg husker best er imidlertid at jeg ble dårlig og kastet opp og mistet all matlyst (vi satt på en restaurant og skulle akkurat spise) Så sånn jeg husker det - kanskje 6. I ettertid, kanskje bare 4 :P

Anonymous poster hash: e62bb...99c

Skrevet

Kanskje 1. Det er bittelitt vondt og går fort over. Jeg ble stukket på fingertuppen, så litt irriterende på jobb siden jeg bruker tastatur hele dagen, men ikke noe mer enn det:)

Anonymous poster hash: ad8c8...a82

Skrevet

Jeg ble stukket på øret. ..med en gang var det nok en 8er...

Skrevet

7. Det verket i en uke etterpå. Jeg var hoven som fy og det kom puss ut.

Anonymous poster hash: f8c56...dd0

Skrevet

Aldri blitt stukket. Likevel stor fobi mot veps. Kommer det en nær meg stikker jeg, Høhø. .. Jeg løper altså...

Skrevet

Blitt stukket i huet.. Vondt, men med adrenalinkick etter å ha løpt vekk fra hundre sinte jordveps, hjalp nok d litt på graden av smerte!

Anonymous poster hash: 72573...da1

Skrevet

Var så lite vondt at jeg tenkte at nå skal jeg slutte å være redd for veps.. Men er fremdeles redd de.. Merkelig..

Ble stukket på lillefingeren. Smerten var intens og kjapp, så skvatt egentlig bare veldig og da var det gjort. Bortsett fra at lillefingeren ble dobbelt så stor så led jeg ingen nød etterpå.

Skrevet

Ca 12. Men så er jeg allergisk da :-p 

Anonymous poster hash: 035e3...83b
Gjest Antarctica
Skrevet

1,5 syns jeg. I underkant av hva som kan kalles smerte. Å slå lilletåa i stolbeinet for eksempel, er mye verre, minst 5 eller 6. Brannsår er opp mot 7 og å føde barn er en klar tier hos meg.

• 4 uker senere...
Skrevet

Ca 12. Men så er jeg allergisk da :-p

Anonymous poster hash: 035e3...83b

Det gjør da ikke mer vondt hos allergikere, det gjør de ikke mer sensitive, det er giften de ikke tåler

Skrevet

Ble såå letta da jeg ble stukket i fjor :D

Grudd meg til dagen jeg kanskje ble stukket av veps - og så var det ikke vondt i det hele tatt, skvatt mer enn det var vondt... :hoppendeglad:

Anonymous poster hash: b5ded...a3f
Skrevet

Det kommer vel an på hvor man blir stukket. Jeg har bare blitt stukket en gang og det var på hånda. Merket det nesten ikke engang og etter 1 time var det vanskelig å se hvor jeg hadde blitt stukket. Så det stikker var vel en 1'er. Allikevel er jeg livredd veps..😳

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg har blitt stukket på leppa- ca en toer

Har blitt stukket bak på skulderen- en ca

Under armhulen- tja, tre eller fire!?

Ble stukket i hodet i dag- 7/8 ble overrasket over hvor vondt det var!

Skrevet

Jeg ble stukket under foten forrige helg - vil påstå det var en 11. Fy faen i helvete det var vondt. Og jeg har hatt jævlige fødsler.

Anonymous poster hash: e9bbf...ea2

Skrevet

Jeg blei stukket av en veps i england for noen år siden, på underarmen. Gjorde ikke veldig vondt, bare svei litt med en gang også var vondten gått  over til kløe. Varte ikke så lenge.

Jeg trur jeg vil si 1 eller 2. Men kommer vel an på hva slags smerteterskel man har.

Å sparke borti noe med lilletåa er for eksempel ti ganger vondere.

Skrevet

er ikke på min smerteskala i det hele tatt....ærlig talt......

Anonymous poster hash: 6c981...274
Skrevet

Hva er væpps?

Aha! Veps! Rettskriving er en fin bil, har jeg hørt...

Å bli stukket var ikke vondt, men tida etterpå... Jeg er temmelig allergisk, hovner skikkelig opp og da kommer smertene også. Opp i mot 5-6 på skalaen 1-10.

Anonymous poster hash: e01ea...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...