Gå til innhold

Jaja,gikk ikke denne gangen heller, får håpe Prøverør hjelper..???;(

Anbefalte innlegg

Etter mange SA, har vi blitt henvist til prøverør, men for 3 uker siden tok jeg en test som var positiv , var på tidlig UL ,uke 6 men så ingen ting , så ho fryktet gravid utenfor livmoren , tok Hcg , og sa at for min sin skyld så håpte ho jeg fikk en vanlig menstruasjon uten noe særlig med smerter ..tok ny hcg i går , og da ringte ho meg på ettermiddagen å sa den var steget , så fikk time til ny UL på mandag, men nå blør jeg masse og hele tiden , så tipper den er en vanlig menstruasjon og kroppen min har fikset alt selv ,

Så nå får jeg håpe at prøverør fungerer for oss , selvom jeg gruer meg til alt av medisiner og styr .. Blir bare så oppgitt at det ikke går slik det skal , og ihvertfall når det ikke er noe feil med oss som skulle tilsi noe annet ... men er glad kroppen min fikser opp i det selv .. Men tør ikke å håpe at prøverør fungerer heller nå ..

jeg har barn fra før på 8 år men samboern min har ingen barn , og ingen felles fra før heller ...

Anonymous poster hash: 2690a...11c

Fortsetter under...

Gjest Angelstath

Har en venninne som gjennomgår dette i disse dager. Ikke dems første gang, men med dem er "alt feil". Hennes hormoner og hans svømmer tall.

Når det ikke er noe galt med dere, så går det nok fort ;)

Dere får god forklaring og oppfølging.

Masse lykke til!

Jeg har også mistet veldig tidlig flere ganger Pga feil med mannen, vært prøver i 6år, og fikk positiv test på første prøverør forsøk! Ofte er det tingen, er 18 uker nå. Ønsker dere lykke til! :)

Anbefaler "assistert befruktning - forumet" her inne. Masse flinke og greie jenter som kan alt mulig :) Håper det fungerer for deg :) Lykke til!

PS- min satt på første IVF-forsøk og ventes om ca 7 uker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...