Gå til innhold

Hvor mye liv kjenner dere som har 2 eller 1 mnd igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lille snuppa vår tøyser kjempemye, har 11 dager igjen. Noen dager er hun litt roligere og er oppe til sine vanlige tider, men da er det ikke så mye tøys som f.eks. i dag der hun kan holde på i timesvis med små pauser. Men for noen dager siden kjente jeg ikke noe liv på flere timer, og vi måtte holde på å vekke henne lenge før det skjedde noe (Drakk kaldt drikke, "poket" litt forsiktig osv.) Det synes jeg er skummelt. Men det gikk heldigvis bra da også.

Er 1,5 mnd igjen her, og jenta mi er meget aktiv! Kjenner det begynner å bli trangt om plassen men sparkene/romesteringen er kraftige og mange ganger om dagen :) men ho har alltid vært aktiv, helt siden uke 17, har også morkaka på bakre vegg så det har jo litt å si. Noen ganger sparker ho så hardt at det gjør vondt, pluss at det kjennes ut som ho ligger på tvers eller sete, men forhåpentligvis snur ho seg snart <3

Annonse

Er 1,5 mnd igjen her, og jenta mi er meget aktiv! Kjenner det begynner å bli trangt om plassen men sparkene/romesteringen er kraftige og mange ganger om dagen :) men ho har alltid vært aktiv, helt siden uke 17, har også morkaka på bakre vegg så det har jo litt å si. Noen ganger sparker ho så hardt at det gjør vondt, pluss at det kjennes ut som ho ligger på tvers eller sete, men forhåpentligvis snur ho seg snart <3

Samme her, det er rett og slett vondt å få de harde sparkene! Jeg har bare 11 dager igjen, og den lille er jo så stor og sterk nå. Hun ligger med ryggen på min høyre side og sparker litt oppover, men av en eller annen grunn er det så mye knær og føtter som stikker laaangt ut av magen på min venstre side. Når hun er på sitt mest aktive så stikker det ut "ting" opp til 3cm fra magen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...