Gå til innhold

Bidronninggelé og Wild Yam? Har noen lykkes med det? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt mye bra om disse to produktene for dem som forsøker å bli gravide. Selv har jeg og samboeren min per dags dato vært prøvere i snart 2 år. Er på dag 3 i syklusen nå og har tatt Bidronninggelé ( Bidro) siden dag 1. Skal ta Wild Yam etter el. å se om det hjelper:)  

Noen som har "solskinnshistorier'' eller andre ting å komme med ? Hadde vært kjempefint å komme i kontakt med andre som er i samme bidronninggelé-og-WildYam-prøver-båt :P  

Skrevet

Jeg har tatt både bidronninggele og WildYam. Kan ikke si at de hadde en direkte effekt på meg. MEN så tok jeg Dong-Quai og ble gravid med en gang. Første gang i des 2012, men mistet i uke 4+3. Så tok jeg vitex i et par mnd og så igjen Dong-Quai i juli 2013 og ble igjen gravid med en gang :) Tok da med en gang babyklister og smurte meg med progesteronkrem og den lille spiren satt :) Nå sitter jeg her hjemme med min flotte friske gutt :) 

Mitt råd til deg er å prøve deg frem med urter.Hvis ikke WildYam hjelper, prøv med Dong-Quai. Vitex agnus castus er også noe jeg anbefaler da denne regulerer hormonbalansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...