Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare få ut frustrasjon! Jeg har heldigvis lite bivirkninger, meeeen det er alt dette som kommer ut igjen da som er skikkelig dritt. 

Det kommer jo så mye også, så det går gjennom klær og alt. Så da må jeg ha truseinnlegg fra nå av, og det er så ubehagelig syns jeg. 

Kommer det mye ut igjen fra dere også etter bruk av crinone og lutinus?
Syns forøvrig det var mye enklere å føre inn crinone enn det er med lutinus.

Fortsetter under...

jepp...

huff, liker ikke å si/innrømme det, men det er jo helt fælt å stå opp når man har sovet etter å ha tatt lutinus, det bare renner ut... truseinnlegg, heldig du, jeg bruker vanlige bind... (de string binda...) butikken må da snart begynne å lure på når jeg skal slutte å ha mensen... hehe:P

ikke føler jeg for å ha sex heller, så her har det vært tørke siden innsett og blir sikkert det til 2. trimester..

Heeeelt ekstremt, med crinone kom det jo ut slike klumper, hva i alle... Og med Lutinus kom det ut enorme mengder væske, jeg måtte bruke skikkelige bind! Meeeen, men utrogestan, da gikk alt så mye bedre!! Jeg spurte om å få det i stedet etter noen runder på hver, og selv om det var ferskforsøk, så det fikk jeg! Myyyye bedre, og sannelig ble jeg gravid den gangen også!

Jeg syns såvidt at sprayen er verre enn crinonen, mm det er jaggu bare såvidt! Ekle greiene! Er ikke vant med noe særlig utflod og syns det er forferdelig med alt som skal ut igjen :-P

Glad jeg har fått slutte tidlig alle forsøkene, hater den gugga :-P

Annonse

Jeg har kun gått på lutinus å det er noe skikkelig griseri. Det rant i perioder ut såpass mye at det gikk igjennom klærne mine. Om natten lå jeg på et håndkle, men ligger nok en smule urolig da flekker på lakenet ikke var til å unngå. Men når det er sagt, det er verdt det 😊. En liten spire festet seg å da blir lutinus sølet en sann glede alt i alt.

Nå måtte jeg gå å se på medisinene mine her, og jammen var det ikke en eske med Lutinus der! 😏 Ja ja, da kan jeg bare glede meg til den biten, skjønner jeg.😉 Men, det er jo som dere sier, bare det hjelper med å feste spirene, så er det jo verd det!

Helt klart verdt det om det fester seg en spire der! Er på mitt 3.forsøk så det har ikke funket på de andre to. 
Det er meget ubehagelig å føle at man tisser på seg når man er ute offentlig. Og ja, selvom med truseinnlegg kan det renne over og gjennom klær. :( Satser på at jeg har en spire i magen denne gangen da. Godt å høre at det er flere i samme båt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...