Gå til innhold

Har riksen åpent til uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helfo har brukt godt med tid på å behandle (sendte inn i april). I dag fikk jeg beskjed om at det manglet en behandlingsbekreftelse, som jeg må få fra riksen. Fikk jo for første oppmøte, men fikk avslag på opphold (hotell+kost i 3døgn) siden jeg bare hadde bekreftelse på uttak, ikke innsett. For et styr, jeg spurte til og med spesifikt om de trengte mer, men det skulle holde :-P Problemet er at om de har sommerstengt går tidsfristen ut :-\

Skrevet

Æsj den var kinkig! Aner ikke om de er oppe, har aldri prøvd de om sommeren. Men kanskje det går an å snakke med Helfo om en utsettelse til riksen er åpne igjen? Siden de har klusset mener jeg..:-P

Skrevet

Ikke sant. Må ta meg en ringerunde på mandag, de burde jo kunne gi litt slæck siden det er midt i ferien. Har til og med ringt og etterlyst "oppgjøret" for det tok sånn tid, og når de endelig fant papirene (alt var registrert på sønnen min, for jeg sendte inn noe på han og med det samme) mente hun jeg snakka med at alt så greit ut. Og det var i begynnelsen av juni. 

Lurer på hvor mye helsenorge sparer på at folk bare gir opp å få tilbake, skjønner godt om gamle og syke bare lar det ligge...

Skrevet

Tidligere hadde de iallfall telefontid noen timer hver dag selv om det var sommerstengt. Slik at man kunne ringe inn mens selv om det var ferie. Svarte på Mail også. Kanskje det er sånn nå også?

Skrevet

Fullstendig stengt denne uka, redusert telefontid fra 21 (mandag). Men fikk snakket med pasientreiser og de har lagt inn notat på at fristen skal utsettes. Så får vi håpe det holder. For å toppe kaka har de surra bort bekreftelsen på at vi ikke benyttet fritt sykehusvalg, så det må jeg sannelig også få utskrevet på nytt så vi slipper egenandelen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...