Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Skal kjøpe meg annen telefon nå. Har fått mms fra noen som jeg skulle ha videresendt, men får ikke gjort det fra telefon, og finner heller ikke bildet hvis jeg kobler telefon til dataen. Noen som vet hvordan man håndterer dette jævelskapet? Anonymous poster hash: e75b6...dfb
E.E.E. Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Prøv å trykk og hold på hele den gule "snakkebobla" rundt bilde og teksten. Da kommer det et popp-opp-vindu som det står alternativer i. Der står det "videresende". Aner ikke om dette er til hjelp på akkurat den mobilen men har en samsung som er slik. Aner ikke hva mer den heter. Vi er ikke helt venner.
skjotta Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Det er jo enkelt? Du holder fingeren på bildet til en meny kommer opp og da velger du "videresend" kan ikke bli så mye enklere enn det.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Prøvde på min telefon nå, har denne modellen. Følg skjotta sin bruksanvisning, det funker fint Et lite tips om den ikke vil sendes: Ha på mobildata, ikke wifi. Min vil ihvertfall kun sende/motta MMS da Lykke til! Anonymous poster hash: 5ddff...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå