Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Del Skrevet 11. juli 2014 Helt siden vi begynte å prøve på barn nr 2 i januar så har jeg hver eneste pp hatt fine sollide positive el tester, de har slått ut kjempe bra og blitt kritthvite igjen etter to dager med positiv. Så jeg føler jeg har hatt el hver gang. Denne mnd har jeg blitt utredet med blodprøver mtp. fertilitet, og selvfølgelig akkurat denne mnd. så har testene mine vært litt så som så.. de har ikke slått ut som HELT positive, dvs at teststreken er sterkere eller like sterk som kontrollstreken.. men de har vært sånn som de pleier å være dagene før den slår ut helt, sånn nesten positive! Så jeg har vel hele tiden følt at jeg ikke har hatt el denne pp siden testen ikke ga meg et klinkende klart resultat! Og det viser seg på progrestronprøven også... jeg tok prøve idag, på dag 24 i syklusen, og akkurat 1 uke etter at testen var NESTEN positiv. Resultatet var på 3,2. Så det betyr NULL eggløsning. Hvorfor skjer dette? Jeg har jo alltid kjempe sterke el tester, men ikke denne mnd!! Jeg begynte å teste etter el 4 dager før jeg forventet å få den, kanskje el har vært tidligere denne mnd? Jeg har fortsatt å teste hele tiden, tester enda, og kommer til å gjøre det helt til jeg får tr. Så sykt typisk at dette skulle skje akkurat under blodprøve utredningen.. =( Anonymous poster hash: 6a5b5...7f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144154494-s%C3%A5-forbanna-typisk-alts%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Del Skrevet 11. juli 2014 Tilleggsinfo: mens jeg skrev det andre innlegget lå det en el test på vent , og nå ser det ut til at den blir positiv, eller dvs den ser ut sånn som den pleier å gjøre dagen før den blir positiv. Det var slik den var forrige uke også når jeg var sikker på el skulle komme.. Siden forrige uke har testene omtrent hvert hvite, så nå er det tydelig at det skjer et eller annet igjen.. Kan det være at egget prøvde å bli sluppet forrige uke? Men så fikk det ikke til, så prøver det igjen nå? Det skal sies at jeg tok en progesteron prøve i begynnelsen av syklusen også, på dag 3, og den var på <1,0 (altså under 1 betyr det), og idag var den på 3,2. Jeg vet ikke om det har noen betydning. Jeg får følge litt med på el testene de nærmeste dagene også får jeg ta en ny progesteron prøve 1 uke etter at el testen evnt blir 100% positiv. Går det forresten an å legge inn bilder via iphone her? Hadde vært interessant å fått dere til å se på disse "nesten positive" testene mine for å se hva dere syns... Anonymous poster hash: 6a5b5...7f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144154494-s%C3%A5-forbanna-typisk-alts%C3%A5/#findComment-146507276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Del Skrevet 12. juli 2014 Ja, da var el testen superpositiv idag, ingen tvil, teststreken var myyye sterke enn kontrollstreken.. så da kom el rett og slett 1 uke forsinket denne pp. Får ta en ny progesteron prøve om en uke, bare for å få det bekreftet ift. utredningen.. Anonymous poster hash: 6a5b5...7f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144154494-s%C3%A5-forbanna-typisk-alts%C3%A5/#findComment-146509307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå