Gå til innhold

Blødninger men økende hcg :) Er det liv tro??? :/

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt blødninger i nesten en uke, ikke mye... Men nå har det ikke blødd mer på 5 dager. Målt hcg de siste dagene med to dagers mellomrom og har visst fin stigning... Fra 4900 til 7300....

Skal på ul igjen snart, er så spent på om det er liv i leiren!!! 😍 Håper det.....

Fortsetter under...

Det var visst ikke så nøye, bare det var en god stigning. Kunne visst være så forskjellig. :) Vanskelig å se for seg at det skal være liv der inne... Men merker at jeg har symtomene intakt altså, så er ikke veldig benymret. Men tankene kommer jo av og til.... :)

Hadde blødninger ved flere anledninger i 1. trimester, og for min del fant jeg en slags ro når jeg fikk beskjed på UL om at morkaka var festet lavt i livmora. Antar at jeg blødde når livmora vokste og "trakk" morkaka med seg opp. Kanskje det er noe slikt med deg også? Er nå i uke 19 og har ikke hatt flere episoder på lenge - og på oul var morkaka nå flyttet seg godt unna selve fødselskanalen. Ellers kan det jo også bare være skjøre slimhinner eller ei lita blodåre som har jobber litt for heftig..

Ønsker deg lykke til, håper det går bra! :)

Annonse

Da fikk jeg endelig snakket med legen. Stigningen var kjempebra mente hun og det var ikke noe tvil. Fikk egentlig beskjed om at sykehuset ikke ville ta meg inn til ul før i uke 18, men så fikk jeg telefon rett etterpå. Kunne komme i morgen formiddag!!! Nå er jeg spent :) Håper de kan se hjertet slå hos den lille... ❤️

Ser at du har fått svar og gratulerer! :D Jeg har opplevd det samme: fin stigning men små blødninger. Det hadde ikke noe å si hos meg heller, det var nok som Apex skriver slimhinner eller små blodårer, ikke noe alvorlig. Har hatt to UL allerede av andre grunner (er 10+5) og hver gang fått se et fint foster så bekymrer meg ikke så mye om miniblødninger lenger. Det er forresten 1,5 uke siden sist så kanskje mine har gitt seg??

Er nok noe sånt... Begynte å blø litt etter ul i dag men det gjorde jeg sist også. Stoppet igjen med en gang. :) Er litt lett blødelig tydeligvis. :) Nå skal jeg tenke positivt og nyte graviditeten og ta det som evt måtte komme på sikt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...