Gå til innhold

Går dine nakne på stranda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løper nakne på stranda hvis de vil:-)

2 og 7 år. Tar på dem badetruse men den ryker som oftest av i løpet av dagen.

Er imot full bikini på småttinger jeg da.. Synes nesten det er verre. Bikini = har noe å skjule.

Jeg er faktisk mer nøye på at de har på seg tøy inne.. Synes det er ekkelt med nakne tisser og rumper på møblene.

Herregud, er det så farlig med en søt bikini....

Anonymous poster hash: 5b497...853

Anonymous poster hash: ff799...e4c

Skrevet

Nei aldri, synes det er ekkelt med sand osv i rompa.

Skrevet

Mitt barn går ikke naken på stranda! Både for hennes egen del, og for andres. Hun er 3. Greit at barn er barn, men det skader ikke å ha på en badetruse. Går ikke naken inne hjemme heller, synes det er uhygienisk.

Anonymous poster hash: 28d51...88e

Skrevet

Jenta mi går ikke naken, den strandsanden er ikke akkurat ren og jeg vil ikke hun skal få sanden i underlivet

Anonymous poster hash: 7967f...e01

Skrevet

Badebleie på 1,5 årigen.

Anonymous poster hash: b2f8b...af4

Skrevet

Ja, på stranda og i vannet går de uten badetøy. Minste er ett og eldste fire. Men de har på seg klær hvis de sitter på strandstoler, så klart. Og de får ikke lov til å sitte inne i møblene uten truse eller bleie, som noen nevner her. Ingen av dem tisser rundt omkring på bakken eller stranda når de går nakne, og etter en dukkert er det jo faktisk grenser for hvor ekle og uhygieniske de er også, synes jeg. Hvis de skulle finne på å grave seg i rompa (noe som forresten også kan skje med truse eller badebukse på), så får de vaske seg godt på hendene.

Klart det er mye mer behagelig å fly rundt uten klær, og særlig bleie! Særlig for minste, som jo alltid må ha på den der tette bleia dag og natt ellers.

Jeg tenker også at barn må få lov til å være barn. Kan det påvirke et barns naturlige forhold til kroppen sin hvis det til stadighet får et inntrykk av at nakenhet er ekkelt og uhygienisk? Jeg har ikke fasiten her, altså, jeg bare gjør meg noen tanker.

Skrevet

Jeg vil ikke at barna mine skal gå naken

Anonymous poster hash: 8b46f...6f1

Skrevet

han har på seg uv drakt 17mnd eller badebleie

Skrevet

På stranda er det bikinitruse eller badedrakt, dette fordi hun setter seg ned i sanda og det resulterer med masse sand i tissen osv. Også er jeg vel litt i mot at barn flyr nakne rundt i all offentlighet i disse multimedia tider, med snap og facebook. Føler da at jeg blottstiller barnet mitt på mange måter. Føler jeg må følge nettvettregler i det virkelige liv også ;) Sikkert jeg som er i overmåte sær.

Ellers når vi er på besøk hos venner, familie og det er bading i hagen så får hun være naken :)

Enig
Skrevet

Nei. Nakenhet hører ikke til i offentligheten. Det gjelder både barn og voksne

Gjest Julia1984
Skrevet

Oj.....

Skrevet

Oj.....

Oi oi 

Skrevet

Er egentlig for nakne barn på stranden, men kjenner jeg har blitt litt skeptisk etter å ha lest om folk som får barna filmet eller tatt bilde av. Utrolig synd at det har blitt slik!!!

Anonymous poster hash: 506f4...73d

Skrevet

Hvis de vil det selv. Jeg også, hvis stranda er tom og ligger skjult til. Vi oppsøker også gjerne nakenstrender der det fins. De er garantert folketomme. Dere burde prøve.

Har prøvd det og aldri igjen. Trodde jeg kunne ha bikini og de andre hva de ville. Dro dit kun fordi det var nærmeste stranden til et hus vi leide. Er ganske laidback og tenkte vi kunne dele strand og respektere hverandre. Men nei da, folk la seg kjempe nærme og stakk frem ekle tisseladder rett oppi meg og boken min. Etter en dag der sluttet jeg å tro at de er nakne fordi det føles naturlig og ser nå på de som noen skikkelige pervoer. Æsj!!

Skrevet

Hvis de vil det selv. Jeg også, hvis stranda er tom og ligger skjult til. Vi oppsøker også gjerne nakenstrender der det fins. De er garantert folketomme. Dere burde prøve.

Har prøvd det og aldri igjen. Trodde jeg kunne ha bikini og de andre hva de ville. Dro dit kun fordi det var nærmeste stranden til et hus vi leide. Er ganske laidback og tenkte vi kunne dele strand og respektere hverandre. Men nei da, folk la seg kjempe nærme og stakk frem ekle tisseladder rett oppi meg og boken min. Etter en dag der sluttet jeg å tro at de er nakne fordi det føles naturlig og ser nå på de som noen skikkelige pervoer. Æsj!!

Du er laidback? Neppe!

Dessuten provoserer det nudister når folk MED badetøy legger seg på eller nær nudistene for de føler de gjør det bare for å kikke?

Så hvem er egentlig pervo her? DU!!

Anonymous poster hash: 48799...87f

Skrevet

Min har på badebleie :) men er ett år ;)

Skrevet

Er egentlig for nakne barn på stranden, men kjenner jeg har blitt litt skeptisk etter å ha lest om folk som får barna filmet eller tatt bilde av. Utrolig synd at det har blitt slik!!!

Som mor har man et ansvar. Jeg skjønner ikke at det finnes mødre som tar sjansen på å la det kjæreste de har få løpe naken rundt og bli filmet av pedofile.

Anonymous poster hash: 3e3a2...931

Skrevet

Som mor har man et ansvar. Jeg skjønner ikke at det finnes mødre som tar sjansen på å la det kjæreste de har få løpe naken rundt og bli filmet av pedofile.

Vi burde nok sitte i store lakentelt alle sammen. Du skulle bare vist hvor mange videoer det ligger ute på nettet av bikini kledde damer som blir misbrukt av Kåre mannfolk.

Anonymous poster hash: 8374b...9bb

Skrevet

Vi burde nok sitte i store lakentelt alle sammen. Du skulle bare vist hvor mange videoer det ligger ute på nettet av bikini kledde damer som blir misbrukt av Kåte mannfolk.

Skrevet

Mine på straks 2 og 4 år er nakne på stranda. Tenk så deilig! Orker ikke dette hysteriet med at små barn skal kles på badetøy. Ser de med små unger som kontinuerlig må kle av de badebukse og bikini for å skylle sanden ut. Enda mer slitsomt for både foreldre og barn. Lenge leve nakenhet så lenge de vil det selv.

Gjest cd0da
Skrevet

Går som regel naken, men har kjøpt badedrakt som vi har begynt å bruke. Hun blir 3 til høsten.

Gikk naken idag på stranden, men etterhvert som det kom mange folk tok jeg på henne badedrakten da ingen andre barn gikk nakne og en dame kommenterte tilogmed at hun burde ha på badedrakt. Hun er ikke 3 år engang!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...