Gå til innhold

litten hudflik rundt anal

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde aldri jeg skulle skrive noe slik, men jeg har en hudflik foran(ved siden) Av analen. det var en gang en hemoroide. så ble den slik. den er ikke vond i det hele tatt. ikke i veien sånn sett, men tør såvidt ha sex, tilfelle dette skal syntes :(

Anonymous poster hash: 65014...1b7

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har mye av det, og sliter med det samme. Har fått det operert bort to turer, men det kommer igjen. Alltid slitt med litt treg mage. Er grusomt redd for at en mann skal komme borti det og kjenne det under sex, og sannsynligheten er jo stor for at det skjer :-/

Anonymous poster hash: 9d243...ffe

Skrevet

Jeg har mye av det, og sliter med det samme. Har fått det operert bort to turer, men det kommer igjen. Alltid slitt med litt treg mage. Er grusomt redd for at en mann skal komme borti det og kjenne det under sex, og sannsynligheten er jo stor for at det skjer :-/

ille å høre du har det samme! jeg har kun en, som jeg har kjent. De er helt smertefrie og ikke i veien for ja.. Avføring osv. Jeg er motsatt, sliter med diare!! Jeg tør ikke gå til legen med slik ( veldig veldig sky) samt at jeg prøver å slape av og tenke at sex går fint, men tenk å se det da!! æsj

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er HELT normalt ;) hilsen sykepleier som har sett sin andel rumper :P

Skrevet

ille å høre du har det samme! jeg har kun en, som jeg har kjent. De er helt smertefrie og ikke i veien for ja.. Avføring osv. Jeg er motsatt, sliter med diare!! Jeg tør ikke gå til legen med slik ( veldig veldig sky) samt at jeg prøver å slape av og tenke at sex går fint, men tenk å se det da!! æsj

Nå er jeg singel også og syns det vil bli veldig flaut om jeg får meg noen ny mann. Analsex er for eksempel umulig for meg. Men tenker at jeg heller får være ærlig og fortelle det som det er etterhvert, kanskje..

Skrevet

normalt med hudfliker?

Annonse

Skrevet

Det har jeg også, tror det er ganske normalt at voksne kvinner som har gått gravide og født har dette altså. Hemoroider er jo en helt vanlig ting for gravide å oppleve og de etterlater seg slike "hudlommer" når de går tilbake....

Anonymous poster hash: ee681...9e1
Skrevet

Vi er mange som har det. Helt normalt.

Anonymous poster hash: 1d8f5...e1f
Skrevet

kanskje tørre å leve med det og late som ingenting? Ser for meg menn spy om de ser det

Gjest Angelstath
Skrevet

Vær åpen om det med din partner. Han vil ikke avsky deg for en "unormal" hudflik!! Hva med hårete legger? Hår i rompa? Hva om du prompa under sexen? Morgen ånde? Svettelukt? Sure føtter og lange tånegler?

Mannfolk løper ikke så fort jenter!!

Gjør han det så er han ikke verdt deg!!!

For alt du vet har han hemorider selv ;)

Skrevet

Godt sagt ! Ja, jeg får i starten bare late som kngenting ! Hehe

Skrevet

Jeg har. Den var liten før sv.skap og fødsel, så ble det en gigantisk hemoride ut av det etter fødsel. Etterlot seg en litt stor hudflik. Denne var vond etter fødsel og jeg fikk behandling i form av stikkpiller og krem. Valgte å fortelle samboer om problemet mitt. Holdt på å dø av flauhet da jeg sa det, viste han den kjapt også, og han tok det overraskende bra for å si det slik. Sa bare "ja, for håpe smertene gir seg snart da" Er mer rolig nå i forhold til hudfliken og sex foreksempel. Er ikke krise om han skulle tilfeldigvis se den igjen:)

Anonymous poster hash: 785ad...f93

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

normalt med hudfliker? Anonymous poster hash: 65014...1b7

Ooh ja, absolutt helt normalt! Etter hemoroider altså. Og menn skal bare holde tyst, for de har jammen sine hudfliker de også. Vi kvinner tror det er en kvinneplage å ha hemoroider (ettersom de ofte oppstår i svangerskap), men menn har da sine de også ;)

Og jeg skjønner ikke hvorfor dere tror menn skulle bry seg så veldig, det er bare en liten hudbit, ikke en liten gremling som snerrer etter dem!

Annonse

Skrevet

Kjempenormalt både hos menn og kvinner! Jeg er også sykepleier og ser sikkert 30-40 rumpehull i uken der jeg jobber.

Ikke er det ekkelt heller :)

Anonymous poster hash: 1246c...bd3

Skrevet

Eksen min hadde en svær klump i ræven. En føflekk som hang liksom ved siden av analhullet. Trodde først det var danglebær og at han var urenslig. Først etter 3 mnd sa han noe. Jeg vegret meg mye for sex før det. Men etterpå var det greit. Det var jo en naturlig forklaring.

Med andre ord ikke vær redd. Og nevn det heller i stedet for at han kanskje synes det ser ut som om du har papir i rumpa etter dobesøk eller noe.

Anonymous poster hash: 524af...860

Skrevet

Jeg har og! Ikke veldig stor, men den kjennes. Bryr meg ikke nevneverdig.

Anonymous poster hash: 58c73...5cf

Skrevet

normalt med hudfliker? Anonymous poster hash: 65014...1b7
Ooh ja, absolutt helt normalt! Etter hemoroider altså. Og menn skal bare holde tyst, for de har jammen sine hudfliker de også. Vi kvinner tror det er en kvinneplage å ha hemoroider (ettersom de ofte oppstår i svangerskap), men menn har da sine de også ;)

Og jeg skjønner ikke hvorfor dere tror menn skulle bry seg så veldig, det er bare en liten hudbit, ikke en liten gremling som snerrer etter dem!

Hahaha en gremling som snerrer etter dem!!! Jeg fikk DET bildet i hodet ja :):).

Takk for å høre dere er flere jenter :)

Skrevet

Har en jeg også...

Anonymous poster hash: a3361...7b7
Skrevet

Ville du heller hatt analkløe ?

Anonymous poster hash: d7dc0...30a

Skrevet

Ville du heller hatt analkløe ?

Anonymous poster hash: d7dc0...30a

selvfølgelig ville jeg ikke hatt analkløe. Helst ingen av delene!!!

Skrevet

Har det samma. Har ikke en gang tenkt tanken på den en gang før jeg så denne tråden.

Dere lager et stort problem ut av ingen ting.

Mine tidligere sexpartnere eller min nåværende kjæreste bryr seg ikke ;)

Anonymous poster hash: 8ea7a...1a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...