Gå til innhold

Vil ikke ta abort, men..

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid, 9 uker ca. Ikke planlagt. Min samboer vil absolutt ikke ha barn nå. Jeg har 2 og han har 2 fra før.

Jeg vet ikke om jeg greier å ta abort neste uke...som liksom er planlagt.

Jeg får rett og slett ikke beholde barnet. Føler jeg må tenke på hans følelser også,ikke bare mine.. Det er ikke et tema å beholde barnet alene, da dette ikke er akseptert i våres kultur. Blir familiene våres informert blir det et rent helvete. Vi snakker utfrysning fra begge sider..

Jeg har ikke jobb, ikke familie her og bor i utlandet. Han har villet ha meg hjemme for å bli sterk igjen etter 2 store operasjoner og kreft i fjor (ingen sammenheng mellom disse).

Føler jeg har fått livet i gave!!

Tar jeg et liv nå så syns jeg ikke det er rett å få barn igjen senere.

Håper han forandrer mening etter legetimen med UL nest uke.. Jeg klarer nok ikke å si til legen; Vi vil ha en abort, takk.

Hva fanken!?

Føler ikke han ser hva jeg føler og må igjennom..

Noen andre som har vært igjennom dette,eller har noen gode råd å komme med?

Anonymous poster hash: dae33...bf7

Anonymous poster hash: 114ce...d5d

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144154309-vil-ikke-ta-abort-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angelstath

Uff da.. Veldig lik min situasjon faktisk. Lever i håpet ennå om at sambo skal skifte mening.

Har virkelig ingen tips eller råd..men vil sende deg en god klem!

Føler heller ikke at det bare er å gå fra han for å beholde et barn alene. Dessuten tror jeg at jeg venter tvillinger :s !!

Håper det løser seg for dere!

Forlang at mennene blir med på ul i alle fall, slik at de faktisk skjønner at det er et liv der. Hadde aldri i verden klart å dele resten med livet med en som fikk meg til å ta abort, men det er meg. Lykke til og klem :)

Anonymous poster hash: c2b52...9ef

Gjest Angelstath

Ja han min blir med meg neste torsdag. Det er ikke bare å beholde grunnet kultur...får vi barn må han velge å gifte seg med meg eller gå. Sånn er det hos oss,og vi er ikke der at vi egentlig er helt klare for et ekteskap..

Likevel håper jeg at jeg får mot nok til å nekte abort. Samtidig som jeg håper at han får nok mot til å nekte å gifte seg. Familiene våres har dessverre mye å si..

Vurderer å prate med hans mor som har mest å si i hans fam. Og med min mor, for å få råd.

Vanskelig!

Ja han min blir med meg neste torsdag. Det er ikke bare å beholde grunnet kultur...får vi barn må han velge å gifte seg med meg eller gå. Sånn er det hos oss,og vi er ikke der at vi egentlig er helt klare for et ekteskap..

Likevel håper jeg at jeg får mot nok til å nekte abort. Samtidig som jeg håper at han får nok mot til å nekte å gifte seg. Familiene våres har dessverre mye å si..

Vurderer å prate med hans mor som har mest å si i hans fam. Og med min mor, for å få råd.

Vanskelig!

Herlighet, stakkars deg/dere! Har så lyst til å komme med råd, men aner ikke hva jeg skal si!

Hvilken kultur er det. Lurer av ren nysgjerrighet.

Håper virkelig dere finner utav det og at det riktige valget blir tatt.

Tror du det er lurt at du prater med hans mor? Og hva tror du din mor vil si?

Klem!

Anonymous poster hash: 8defc...03d

Gjest Angelstath

Han er muslim og jeg er kristen..

Jeg tror ikke jeg får forandret hans mening.. det sa bare klikk i dag og hagglet inn meldinger om at vi var på forskjellige plan i livet. Han er ikke klar som meg etc.

I forhold til hans mor håper jeg vel på støtte...har ingen egen familie å støtte meg til.. Et febrilsk håp om at hun får litt vett inn i hodet hans..

Er så jæv#!%*#@! gravid som det går ann å få blitt. Skikkelig bekkensmerter, vralter av gårde, puppene vokser, liten kul på magen alt.. 10 uker på fredag!

Dette er et helvete ;(

Annonse

Gjest Angelstath

Huff, føler skikkelig med dag! Stakkars!

Du må tenke på hva som er til det beste for deg. Hva du kan leve med for resten av ditt liv. Forstår at valget er forferdelig. Sender deg styrke og mot til å stå i det du måtte velge.

Varm klem.

Takk!

Det hjelper ikke at noen prøver å ødelegge for oss heller.

Han tror jeg har vært å fartet til en nabo by i går kveld...hallo!!! Har tvillinger på 5 år alene hjemme her...en med diaré. Dessuten drar jeg ikke fra dem når de sover! Kjenner ingen som kunne vært barnevakt heller..

Blir sprø av slikt tull!

Både tlf, konto og mail har vært hakket.

Ja vi jobber med et stort nettbasert prosjekt, men trodde ikke jeg ville bli utsatt for slikt likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...