Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg er gravid, 9 uker ca. Ikke planlagt. Min samboer vil absolutt ikke ha barn nå. Jeg har 2 og han har 2 fra før. Jeg vet ikke om jeg greier å ta abort neste uke...som liksom er planlagt. Jeg får rett og slett ikke beholde barnet. Føler jeg må tenke på hans følelser også,ikke bare mine.. Det er ikke et tema å beholde barnet alene, da dette ikke er akseptert i våres kultur. Blir familiene våres informert blir det et rent helvete. Vi snakker utfrysning fra begge sider.. Jeg har ikke jobb, ikke familie her og bor i utlandet. Han har villet ha meg hjemme for å bli sterk igjen etter 2 store operasjoner og kreft i fjor (ingen sammenheng mellom disse). Føler jeg har fått livet i gave!! Tar jeg et liv nå så syns jeg ikke det er rett å få barn igjen senere. Håper han forandrer mening etter legetimen med UL nest uke.. Jeg klarer nok ikke å si til legen; Vi vil ha en abort, takk. Hva fanken!? Føler ikke han ser hva jeg føler og må igjennom.. Noen andre som har vært igjennom dette,eller har noen gode råd å komme med? Anonymous poster hash: dae33...bf7 Anonymous poster hash: 114ce...d5d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144154307-vil-ikke-ta-abort-men/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå