Gå til innhold

Hvordan er det å bli strippet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sniktitter innom fra 1. trimester.

Jeg ble strippet ved forrige svangerskap. Det gikk veldig fint. Var ubehagelig, men legen sa fra på forhånd at jeg bare måtte stoppe han når det ble for mye. Når jeg stoppet han så sa han at han allerede hadde fått gjort det han skulle og mer til (hadde tøyd meg et par cm også, så det var vel det som ble litt vondt). Kjentes som sterke mensmurringer egentlig.

Jeg var ganske øm etterpå og blødde litt. Det hadde ikke effekt på meg. Gikk to uker til før noe skjedde, men det kan jo være bare uflaks ;)

Lykke til :)

Jeg ble også strippet forrige svangerskap og som Bambi-Bolla skriver så var det ubehagelig, men det var bare å si fra når jeg ikke orket mer. Gikk veldig fint. Jeg kjente med en gang at noe skjedde og fødte samme dagen (dette var da andre fødsel, kanskje det har noe å si?). Kjente ingen antydninger før strippinga. Verdt et forsøk, jeg skal helt klart det denne gangen og! :D

Ligger man i gynstol mens de romsterer oppi der, eller på vanlig undersøkelsesbenk?

Kjenner jeg er nervøs for at det skal gjørevondt, er øm oppi der fra før av og greide ikke ha samleie engang.

-hi

Anonymous poster hash: 19d9d...838

Annonse

Jeg titter innom fra 1.trimester. Da jeg fikk 1.mann ble jeg strippet. Jeg fikk ikke engang med meg at hun gjorde det. Merket ingen verdens ting, selv om hun gjorde meg oppmerksom på at dt kunne være vondt. 2 timer etter begynte jeg å blø litt, og og 3-4 timer etter det igjen, fikk jeg tak i magen. Ble lagt inn på kvelden, og babyen var ute morgenen etter :-)

Jeg lå forresten på en vanlig undersøkelsesbenk. Hadde ikke vondt etter stripping...

Jeg titter innom fra 1.trimester. Da jeg fikk 1.mann ble jeg strippet. Jeg fikk ikke engang med meg at hun gjorde det. Merket ingen verdens ting, selv om hun gjorde meg oppmerksom på at dt kunne være vondt. 2 timer etter begynte jeg å blø litt, og og 3-4 timer etter det igjen, fikk jeg tak i magen. Ble lagt inn på kvelden, og babyen var ute morgenen etter :-)

Jeg lå forresten på en vanlig undersøkelsesbenk. Hadde ikke vondt etter stripping...

Kan jo slenge med at jeg ble strippet på overtidskontroll 7 dager over termin:-)

Annonse

Ingen som bestemmer det :)

Du ber om det selv, men en sjelden gang så hender det også at du blir spurt om du ønsker det.

Er ikke sikkert jordmor/lege ønsker å strippe deg, men ofte gjør de det om du spør om det og du er rundt termin.

Så bare spør dem om du ønsker det.

Det kommer jeg til å gjøre for jeg er livredd for å gå så på overtid som jeg gjorde sist og bli igangsatt medisinsk.

Da viste jeg ikke om stripping, så denne gangen skal jeg be om det ;)

Anonymous poster hash: 6e97e...ad1

Ble strippet en uke før termin på sykehuset av en lege. Jeg begynte å fnise, for jeg ble så flau av det hele. Legen sa "det har jeg ikke opplevd før, at noen ler når de blir strippet! :) Men det var vondt ja, og hadde ingen effekt. Ble satt igang 10 dager over termin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...