Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer Aurora til den lille i magen. Ser at det er ganske populært, men likevel et stykke fra topp 10 vel? 

Anonymous poster hash: 3609a...688
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig navn. hadde uansett ikke brydd meg om topp 10 hvis jeg hadde likt navnet,men det er vel et stykke unna ja

Skrevet

Veldig fint navn! :)

Vi hadde det på vår liste helt til vi plutselig synest det dukket opp overalt.. da ble det ikke lenger et alternativ.

Anonymous poster hash: 65026...77a
Skrevet

174 fikk navnet Aurora i 2013, mot henholdsvis 426 og 413 som fikk navnet Emma og Sara. Aurora er på plass nr. 32. (SSB) Så ikke akkurat unikt, men langt fra megapopulært.

Det er et fint navn, og det er jo det viktigste, da:)

Anonymous poster hash: 8468d...a14
Skrevet

Takk for svar :) Et annet navn høyt på listen er Nikoline. Ikke lett dette med navn altså. 

Skrevet

Nikoline synes jeg er helt nydelig:) Nei, det er mange fine navn, særlig jentenavn:)

Anonymous poster hash: 8468d...a14
Skrevet

Fine navn begge to. Nikoline er nok mer sjeldent hvis det har betydning for deg.

Skrevet

Det er ikke så viktig at det er sjeldent, men er jo kjekt å ha et navn som ikke alle har. Kanskje vi ser hvem hun er når hun kommer ut :) 

Skrevet

Syns Aurora er kjempefint!! :) 

Skrevet

Greit navn, men veldig mange som heter det her hvor jeg bor. Flest i alderen 8-12 år

Skrevet

Jeg liker Nikoline kjempegodt!! Ikke så begeistret av Aurora.

Skrevet

Hva med Aurora Nikoline?

Syns Nikoline er kjempefint. Det er Aurora også, men heller nok mer mot Nikoline..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...