Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har brukt magebelte etter fødsel og fått gode resultater?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd, men syns det var ubehagelig, så har godtatt magen som den har blitt....!

Skrevet

Jeg har vurdert dette denne gang, men i og med at fødsel skjer i juli - orker jeg ikke tanken på et varmt magebelte i tillegg....

Har forøvrig hørt om flere med gode resultater. Selv har jeg heller investert i noen "lekre" truser som går helt oppunder boobsa omtrent (litt overdrevent men de er høye) med sånn hold-in effekt. Sies å være like bra for magen, det - så da prøver jeg det i stedet for et stort belte ;)

Skrevet

Har faktisk kjøpt et sånt på eBay, men burde nok lagt litt mer enn 30 kroner i det... Det ser litt lite ut. Hvis det passer, skal jeg nå prøve å bruke det :) Om ikke annet enn for å føle meg litt tynnere. Husker fra sist at slapp magehud ikke er så gøy, spesielt ikke når folk spurte meg om termin tre måneder etter fødsel :P

Skrevet

Ja, jeg brukte det ved første fødsel. Tok det faktisk på rett etter at jeg hadde dusjet og brukte det masse.  Magen ble helt lik som den var før graviditeten.

Anonymous poster hash: b2c6e...c36
Skrevet

Nei det har ingen dokumentert effekt. Stol på kroppen og spis sunt. Synes det er voldsomt at man skal stresse med dette allerede i barseltiden.

Anonymous poster hash: abb83...283

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...