Gå til innhold

Spørsmål om spotting...

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bare lurer på....

Hva karakteriserer dere som spotting? 
Jeg pleier å ha blod på livmortappen mellom hver eggløsning og mens. Men sjelden det kommer på papiret. Så ser det altså kun om jeg tappetafser.

Kaller dere dette for spotting?

Anonymous poster hash: 34665...995
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144154103-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-spotting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 visn, ingen svar...

Hmmm skal jeg omformulere meg da.

Hva kaller dere spotting? Dersom dere tørker dere vanlig og det er ingenting på papiret, men om dere roter inni der og finner blod er det da ikke spotting?

Kanskje noen aldri sjekker inni der, og om jeg ikke hadde gjort det heller hadde jeg ikke trodd jeg hadde spottet...

Takker for svar :)Anonymous poster hash: 34665...995

Jo bare hyggelig ;)

Merkelig det der at det er mange som klikker seg inn på en tråd for så ikke svare :P

Anonymous poster hash: a4f3d...148

Hehe ja, forstår jo også på en måte hvis de føler de ikke har noe å bidra med likevel når de leser tråden.

Men jeg er fortsatt veldig usikker. Hadde jeg ikke kjent etter så hadde jeg ikke merka det liksom. Lurer jo på om mange gravide da kanskje "spotter" uten å vite om det hvis de aldri sjekker inni der. :P

Annonse

Takker for svar :)Anonymous poster hash: 34665...995

Jo bare hyggelig ;)Merkelig det der at det er mange som klikker seg inn på en tråd for så ikke svare :PAnonymous poster hash: a4f3d...148

Hehe ja, forstår jo også på en måte hvis de føler de ikke har noe å bidra med likevel når de leser tråden. Men jeg er fortsatt veldig usikker. Hadde jeg ikke kjent etter så hadde jeg ikke merka det liksom. Lurer jo på om mange gravide da kanskje "spotter" uten å vite om det hvis de aldri sjekker inni der. :PAnonymous poster hash: 34665...995
Det er godt mulig, har ikke erfaring med det selv, bare det som kommer i truseinnlegget ;)

Anonymous poster hash: a4f3d...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...