Gå til innhold

Svangerskap utenfor livmoren eller bare tidlig å se? trenger beroende råd..

Anbefalte innlegg

Var på tidlig UL i dag, er 6+0, men gynokologen fant ingen ingen ting, og ho sa at ho forventet å se noe, det eneste ho så var en tjukk slimhinne, så ho fryktet at det var svangerskap utenfor livmoren, jeg spurte også om det ikke kunne være for tidlig å se noe, men det mente ho ikke.. 

Så jeg tok en HCG prøve , og skal ta en ny prøve på fredag, også skulle vi ta det derfra..

Er det flere  som har opplevd noe av det sammen,men fått en positivt resulatet av det uansett ?  Jeg krysser jo seff fingrene for at det bare er alt for tidlig, men samtidig så er dette ett mirakel at jeg er gravid, så tør ikke å håpe på noe likevel liksom. ! 

håper på svar ... 

Anonymous poster hash: 2427a...5a3

Fortsetter under...

Jeg var på ul med mitt andre barn da mente di at jeg kunn var 3 uker eller noe for di kunne ikke se noen ting.

Dette var på sykehus. Jeg var veldig uenig dette å visste jeg var lengre på vei. Fryktet det samme som deg.

Så jeg ringte å tok en privat ul 3 dager senere ca . Å da viste det seg at jeg var 8 uker + .. Så de kan gjøre veldig feil. Håper det er tilfelle for din del, lykketil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...