Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Da trekker jeg meg ut av barn i magen, og sier takk for meg. Etter 3 timer intens diskusjson med masse tårer...så innser jeg at valget er lite. Selv med det sterkeste ønske om dette barnet er der fra min side...så er det ikke litt tilstedevørende for han. Jeg ødelegger hans liv om jeg beholder. Deler av hans fam kommer nedover hit hvor vi bor for å poengtere det.. Resten får jeg og har jeg ikke møtt da han har null interesse av å få meg inn i familien. Jeg har ikke økonomi til å sette et nytt sett med unger til verden alene. Er ikke i jobb, leier, har ikke familie. Jeg mister ogsø forholdet, noe som ikke burde være sårt oppi dette, men det er det. Jeg vet jeg blir bitter og full av hat nå. Vet jeg selv sakte men sikkert kommer til å drive han til vanvidd av anger. Mitt råd som jeg burde fulgt selv i utgangspunktet, og som jeg aldri igjen vil vike unna: Bruk beskyttelse og gjerne dobbelt om ikke begge vil ha barn. Ønsker alle lykke til med nåværende og kommende svangerskap. Jeg for min del vil aldri bli gravid igjen. Ikke etter dette. Kan ikke forsvares at jeg må skal begå planlagt drap på noe jeg alt elsker. Anonymous poster hash: 1291c...06e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Vis han ikke er intressert i å få deg inn i familien å faktisk ikke tar ansvar for sine handling så skjønner jeg ikke hvorfor u velger å være med han. Du er naiv å dum vis du tror selv at du bare kan glemme dette. Det kommer til å Bli dradd opp på nytt å nytt å nytt! Syns du skal tenke på deg selv. Jeg har heller ikke massr penger men endte opp alene å nav hjelpe. Sier ikke at du skal leve på nav foralltid men det er en mulighet. Man for god støtte som alene mor. Hadde samme greia med Min x svigerfamilie. Å det ble fort en x svigers! Håper det ordner seg for deg! Anonymous poster hash: 087fb...2c4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Huff, det hørtes vanskelig ut. Er han noe å samle på? Trist å ta bort noe du er glad i. Følg hjertet! Det ordner seg stort sett. Anonymous poster hash: 2a2d9...dad
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Jeg regner med at du selvfølgelig ikke fortsetter å være sammen med denne mannen!! Anonymous poster hash: 64bfc...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå