Gå til innhold

lettere gravid med instead softcup??

Anbefalte innlegg

hei ett lite tips til alle prøvere:)

kom nettopp over noe på fertil.no som heter instead softcup. dette er en gummi kopp som føres inn i kjeden etter samleie som hindrer sæden å renne ut. kan være i kjeden opp til 12 timer. da 95% av sæden vaneligvis renner ut.

er egentlig ment til bruk av tr i  men kan også brukes til å bli lettere gravid.

noen som allerede har prøvd dette?

har mann med få svømmere så dette kunne kanskje være verdt å prøve.

er på pp10 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144153993-lettere-gravid-med-instead-softcup/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, har jo hørt om slike "mens-kopper", men aldri slått meg at de kan brukes til dette også! Så smart! :)

Dersom TR dukker opp på fredag (som jeg antar), så kan det jo være verdt å prøve en sånn kopp neste måned. :)

Ha en fin kveld!

Har sånn mooncup, men ante ikkje at den kunne brukes til sånn.. men korleis funker det? Koppen må jo kneppes sammen og føres inn mens du sprer beina.. vil ikkje sæden da renne ut mens du prøver å putte koppen inn? :-P fikk rare bilder i hodet nå XD

hei hehe:) har søkt litt på nettet å de som har prøvd sier dette funker kjempebra, fører den inn etter senge kos og ingenting renner ut.. jeg bestilte en pakke i går så jeg får teste den ut:) 

er mooncup noe man bruker om igjen? for spermiene liker vist ikke såperester og slikt så det må være engangs cup. 

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...