Gjest lillehi Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Etter en slankeoperasjon for 3 1/2 år siden har jeg veldig mye overflødig hud på magen, og nå har jeg ENDELIG fått time til bukplastikk. Men nå er jeg selvfølgelig begynt å grue meg, og tenker på alt som kan gå galt😉 er det noen her som har tatt denne operasjonen som kan fortelle litt om det? Trenger å høre at det vil gå greit😃 er en liten pyse......🙊
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Har ikke gjort det selv, men du kan se på blogger til Maling Hammersgård (søke opp på google) hun har skrevet mye om sin operasjon. Masse lykke til! :-) Anonymous poster hash: 10eee...c9a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Har ikke gjort det selv, men du kan se på blogger til Maling Hammersgård (søke opp på google) hun har skrevet mye om sin operasjon. Masse lykke til! :-) Anonymous poster hash: 10eee...c9a Bloggen til malin Hammersgård mente jeg å skrive. Anonymous poster hash: 10eee...c9a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Selvfølgelig skal du grue deg en operasjon er en operasjon. Jeg er snart i mål har kun igjenn armer. Bare du er flink å bruke kompreskonstøy, så går det bra med resultatet. Jeg anbefaler å kjøpe det tøyer de anbefaler på sykehuset selv om det er svindyrt. Det er lett og ta av og på. Det er ikke holdinn tøy fra undertøysforettninger. Det har også press på riktige steder. Hvor skal du operere? Jeg har hatt betennelser etter at jeg kom hjem alle gangene, jeg måtte hasteoperere dagen etter mitt første bikinisnitt pga blødninger , lå lenge på sykehuset pga lavt jern og høy senkning. Men jeg angrer ikke. Anonymous poster hash: 6e013...e1d
Optatium Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Jeg tok bukplastikk med sying av magemuskler for 4,5 år siden og har ikke angret. Litt vondt, ikke veldig, men var avhengig av hjelp den første tiden. Er veldig fornøyd med resultatet, selv om jeg skulle ønske jeg hadde gått ned litt til først. Har hele tiden sagt at jeg gjør det igjen om jeg må, var ikke verre enn det. Vær obs på klinikken du velger, det er lang ventetid hos noen, men ikke uten grunn.
Gjest lillehi Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Selvfølgelig skal du grue deg en operasjon er en operasjon. Jeg er snart i mål har kun igjenn armer. Bare du er flink å bruke kompreskonstøy, så går det bra med resultatet. Jeg anbefaler å kjøpe det tøyer de anbefaler på sykehuset selv om det er svindyrt. Det er lett og ta av og på. Det er ikke holdinn tøy fra undertøysforettninger. Det har også press på riktige steder. Hvor skal du operere? Jeg har hatt betennelser etter at jeg kom hjem alle gangene, jeg måtte hasteoperere dagen etter mitt første bikinisnitt pga blødninger , lå lenge på sykehuset pga lavt jern og høy senkning. Men jeg angrer ikke. Anonymous poster hash: 6e013...e1d Skal operere på Aleris i Bergen. Har ikke råd til å kjøpe det hold in greiene på sykehuset, men må prøve å finne et godt alternativ 😃
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Her er det masse info og erfaring å hente http://www.bukplastikk.com/ Anonymous poster hash: b6eb4...6ab
Gjest lillehi Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Takk for svar jenter😃 satser på at det går bra!! Men jeg tror nok at datteren min må belage seg på å hjelpe meg litt i tiden etterpå😃 heldigvis har jeg en nabo som har sagt at hun kan handle for meg, men ting får heller gå litt på halv åtte noen uker etter operasjonen, og jeg får vel heller tåle noen hybelkaniner😉 men jeg kan vel feks vaske klær, vaske opp ol så lenge jeg ikke bøyer meg for mye og ikke bærer tungt?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Selvfølgelig skal du grue deg en operasjon er en operasjon. Jeg er snart i mål har kun igjenn armer. Bare du er flink å bruke kompreskonstøy, så går det bra med resultatet. Jeg anbefaler å kjøpe det tøyer de anbefaler på sykehuset selv om det er svindyrt. Det er lett og ta av og på. Det er ikke holdinn tøy fra undertøysforettninger. Det har også press på riktige steder. Hvor skal du operere? Jeg har hatt betennelser etter at jeg kom hjem alle gangene, jeg måtte hasteoperere dagen etter mitt første bikinisnitt pga blødninger , lå lenge på sykehuset pga lavt jern og høy senkning. Men jeg angrer ikke.Anonymous poster hash: 6e013...e1d . Skal operere på Aleris i Bergen. Har ikke råd til å kjøpe det hold in greiene på sykehuset, men må prøve å finne et godt alternativ Men du har råd å betale operasjonen? Men inne på div forum for denne type operasjon kan du kjøpe brukt! Men uansett gled deg! Dette har du fortjent. Jeg har operert bort nesten 8 kg hud og fettpølser som har løsnet om du skjønner. Jeg har operert mage, bryst og mage og rygg. Anonymous poster hash: 6e013...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Selvfølgelig skal du grue deg en operasjon er en operasjon. Jeg er snart i mål har kun igjenn armer. Bare du er flink å bruke kompreskonstøy, så går det bra med resultatet. Jeg anbefaler å kjøpe det tøyer de anbefaler på sykehuset selv om det er svindyrt. Det er lett og ta av og på. Det er ikke holdinn tøy fra undertøysforettninger. Det har også press på riktige steder. Hvor skal du operere? Jeg har hatt betennelser etter at jeg kom hjem alle gangene, jeg måtte hasteoperere dagen etter mitt første bikinisnitt pga blødninger , lå lenge på sykehuset pga lavt jern og høy senkning. Men jeg angrer ikke.Anonymous poster hash: 6e013...e1d . Skal operere på Aleris i Bergen. Har ikke råd til å kjøpe det hold in greiene på sykehuset, men må prøve å finne et godt alternativ Men du har råd å betale operasjonen? Men inne på div forum for denne type operasjon kan du kjøpe brukt! Men uansett gled deg! Dette har du fortjent. Jeg har operert bort nesten 8 kg hud og fettpølser som har løsnet om du skjønner. Jeg har operert mage, bryst og mage og rygg. Anonymous poster hash: [a cronym=Full hash: 6e01308ba06a52de405959cb2f72de1d] 6e013...e1d [/acronym] Ser at her svarte jeg stygt men det var ikke meningen. Var ment som ikke blakk deg på en operasjon privat ! Anonymous poster hash: 6e013...e1d
Gjest lillehi Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Selvfølgelig skal du grue deg en operasjon er en operasjon. Jeg er snart i mål har kun igjenn armer. Bare du er flink å bruke kompreskonstøy, så går det bra med resultatet. Jeg anbefaler å kjøpe det tøyer de anbefaler på sykehuset selv om det er svindyrt. Det er lett og ta av og på. Det er ikke holdinn tøy fra undertøysforettninger. Det har også press på riktige steder. Hvor skal du operere? Jeg har hatt betennelser etter at jeg kom hjem alle gangene, jeg måtte hasteoperere dagen etter mitt første bikinisnitt pga blødninger , lå lenge på sykehuset pga lavt jern og høy senkning. Men jeg angrer ikke.Anonymous poster hash: 6e013...e1d . Skal operere på Aleris i Bergen. Har ikke råd til å kjøpe det hold in greiene på sykehuset, men må prøve å finne et godt alternativ Men du har råd å betale operasjonen? Men inne på div forum for denne type operasjon kan du kjøpe brukt! Men uansett gled deg! Dette har du fortjent. Jeg har operert bort nesten 8 kg hud og fettpølser som har løsnet om du skjønner. Jeg har operert mage, bryst og mage og rygg. Anonymous poster hash: 6e013...e1d Nei får heldigvis operasjonen dekket😃 ellers måtte jeg nok ha levd med magen og alle de plagene det medfører😉
Gjest lillehi Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Selvfølgelig skal du grue deg en operasjon er en operasjon. Jeg er snart i mål har kun igjenn armer. Bare du er flink å bruke kompreskonstøy, så går det bra med resultatet. Jeg anbefaler å kjøpe det tøyer de anbefaler på sykehuset selv om det er svindyrt. Det er lett og ta av og på. Det er ikke holdinn tøy fra undertøysforettninger. Det har også press på riktige steder. Hvor skal du operere? Jeg har hatt betennelser etter at jeg kom hjem alle gangene, jeg måtte hasteoperere dagen etter mitt første bikinisnitt pga blødninger , lå lenge på sykehuset pga lavt jern og høy senkning. Men jeg angrer ikke.Anonymous poster hash: 6e013...e1d . Skal operere på Aleris i Bergen. Har ikke råd til å kjøpe det hold in greiene på sykehuset, men må prøve å finne et godt alternativ Men du har råd å betale operasjonen? Men inne på div forum for denne type operasjon kan du kjøpe brukt! Men uansett gled deg! Dette har du fortjent. Jeg har operert bort nesten 8 kg hud og fettpølser som har løsnet om du skjønner. Jeg har operert mage, bryst og mage og rygg. Anonymous poster hash: [a cronym=Full hash: 6e01308ba06a52de405959cb2f72de1d] 6e013...e1d [/acronym] Ser at her svarte jeg stygt men det var ikke meningen. Var ment som ikke blakk deg på en operasjon privat ! Anonymous poster hash: 6e013...e1d Skjønte det når jeg så resten av svaret ditt😃😃
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #13 Skrevet 8. juli 2014 så bra! Som sagt det var ikke meningen å svare deg stygt! Anonymous poster hash: 6e013...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #14 Skrevet 8. juli 2014 Selvfølgelig skal du grue deg en operasjon er en operasjon. Jeg er snart i mål har kun igjenn armer. Bare du er flink å bruke kompreskonstøy, så går det bra med resultatet. Jeg anbefaler å kjøpe det tøyer de anbefaler på sykehuset selv om det er svindyrt. Det er lett og ta av og på. Det er ikke holdinn tøy fra undertøysforettninger. Det har også press på riktige steder. Hvor skal du operere? Jeg har hatt betennelser etter at jeg kom hjem alle gangene, jeg måtte hasteoperere dagen etter mitt første bikinisnitt pga blødninger , lå lenge på sykehuset pga lavt jern og høy senkning. Men jeg angrer ikke.Anonymous poster hash: 6e013...e1d Skal operere på Aleris i Bergen. Har ikke råd til å kjøpe det hold in greiene på sykehuset, men må prøve å finne et godt alternativ Den hold inn greia må du ha, ellers blir ikke resultatet bra. Anonymous poster hash: 3eed8...399
Optatium Skrevet 8. juli 2014 #15 Skrevet 8. juli 2014 De første dagene var jeg helt pleietrengende, trengte hjelp til å kle på meg og til å komme meg opp av senga. Ble bedre etter et par dager, ble så mye mer selvstendig. Du skal ikke løfte tungt eller tyngre enn en stekepanne, og du skal ikke bevege deg for mye (da hovner du, men pass på å bevege deg noe slik at du ikke får blodpropp). Du klarer ikke å rette deg ut på noen dager, for meg tok det over en uke før jeg kunne rette meg opp,,og enda mer tid før jeg ble helt rett i ryggen. Dette ga for meg ryggproblemer, så vær obs på det. Er det Aleris i Trondheim? Isåfall ville jeg ikke operert meg der. Husk at det er fritt sykehusvalg.
Optatium Skrevet 8. juli 2014 #16 Skrevet 8. juli 2014 Og jeg er enig med ano over meg, du må ha hold in tingen. Ellers kan du la det være, ikke bare for utseendet, men for trykk, væskeansamlinger og smerter. Veldig viktig, tror nesten ikke de lar deg operere uten at du har et godkjent alternativ.
Gjest lillehi Skrevet 8. juli 2014 #17 Skrevet 8. juli 2014 Og jeg er enig med ano over meg, du må ha hold in tingen. Ellers kan du la det være, ikke bare for utseendet, men for trykk, væskeansamlinger og smerter. Veldig viktig, tror nesten ikke de lar deg operere uten at du har et godkjent alternativ. Er Aleris i Bergen. Takket være en her inne får jeg kjøpe kompresjonstøyet billig😃 takk for alle svar, dere er søte💕
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #18 Skrevet 9. juli 2014 Kompresjonsbelte er viktig. Det er noe de tar på deg når du er ferdig operert, så du våkner med det på. Jeg ble operert ifjor. Fikk det dekket pga 2 hastesnitt og andre komplikasjoner under svangerskap.Fjernet 2 kg hud og sammensying av magemusklene. Hadde dren et par dager, disse ble fjernet av spl hos fastlegen, det var ikke vondt i det hele tatt. Jeg var ellers sengeliggende de 3 første dagene men måtte opp litt for å forebygge blodpropp. Kjentes ut som om jeg var 90 år. Måtte gå i vinkel, fikk ryggvondt og ble utrolig sliten bare av å gå på do. Husarbeid og barnepass måtte mann og voksne barn ta seg av i 2 uker. Lykke til :-) Anonymous poster hash: c4502...b9e
Gjest lillehi Skrevet 9. juli 2014 #19 Skrevet 9. juli 2014 Kompresjonsbelte er viktig. Det er noe de tar på deg når du er ferdig operert, så du våkner med det på. Jeg ble operert ifjor. Fikk det dekket pga 2 hastesnitt og andre komplikasjoner under svangerskap.Fjernet 2 kg hud og sammensying av magemusklene. Hadde dren et par dager, disse ble fjernet av spl hos fastlegen, det var ikke vondt i det hele tatt. Jeg var ellers sengeliggende de 3 første dagene men måtte opp litt for å forebygge blodpropp. Kjentes ut som om jeg var 90 år. Måtte gå i vinkel, fikk ryggvondt og ble utrolig sliten bare av å gå på do. Husarbeid og barnepass måtte mann og voksne barn ta seg av i 2 uker. Lykke til :-) Anonymous poster hash: c4502...b9e Takk😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå