Gå til innhold

Flere som alltid har positiv el test i 2 dager for så å plutselig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg har testet har jeg hatt positivt utslag i flere dager, og positivt og negativt på samme dag. Når testen blir negativ vil egget (mest sannsynlig) slippe innen 48 timer ifølge min gynekolog.

Ok, så da har jeg mest sannsynlig hatt el selv om testen bare var positiv i en dag :)

Den dagen jeg fikk positiv el test var rundt den tiden jeg forventet å få el, men jeg har fortsatt å teste hver dag siden (1 uke etterpå) og testen er bare negativ hele tiden nå. Så enten var el rundt tiden jeg fikk positiv el test den halve dagen, eller så har den fortsatt ikke kommet.. 

Syns det er så rart for helt siden hver pp (5) så har jeg fått positiv el tester i to dager hver gang. 

Den er alltid positiv før en får eggløsning slik jeg har forstått det. Og når den blir negativ igjen slippes et egg i løpet av kort tid (innen 48 timer). Kan jo være tilfeldig at du har fått to dager tidligere og en dag nå, kommer jo an på når på døgnet osv du tester. Jeg testet tre ganger per dag når jeg skulle finne ut av dette selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...