lovelyme Skrevet 8. juli 2014 #1 Del Skrevet 8. juli 2014 Noen tips til steder der man kan finne gode og fine amme bh'er? Uten spiler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg har 3 like fra triumf kjøpt på lindex, kjempegode! Uten spiler, men det er heller ikke innlegg i dem om du ønsker det.. Anonymous poster hash: c995d...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 8. juli 2014 #3 Del Skrevet 8. juli 2014 Har mange ubrukte frå h&m, kappahl og lindex. Dei frå triumph er derimot utbrukte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2014 Skrevet 10. juli 2014 #4 Del Skrevet 10. juli 2014 Har kjøpt fantastiske amme-bher på virus apotek sin nettbutikk. Merket heter bravado. Ikke spiler, myke og gode samtidig som de holder ting på plass. Anbefales :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januarjente2014 Skrevet 15. juli 2014 #5 Del Skrevet 15. juli 2014 Glammom.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 15. juli 2014 #6 Del Skrevet 15. juli 2014 Kjøpte flere steder, men mest fornøyd med Lindex sine 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vindenn1 Skrevet 15. juli 2014 #7 Del Skrevet 15. juli 2014 Bravado!! Fantastiske. Fås bl.a på babyshop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 16. juli 2014 #8 Del Skrevet 16. juli 2014 Lurer på hvorfor uten spiler? Ellers hørt at Bravado er god uten spiler og hos Change er god med spiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 18. juli 2014 Synes spilene gnager når jeg må bruke bh hele døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 1. august 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 1. august 2014 Et tips jeg fikk nå var glammom.no.. Mye fint der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephina Skrevet 1. august 2014 #11 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg finner mange fine på mammatrend.no Har også funnet et par på underverker.no Jeg skjønner godt at du ønsker deg uten spiler, veldig greit at de ikke gnager, samt at man da faktisk kan sove med dem, om det er noe man ønsker. Jeg har periodevis sovet med amme-bh fordi jeg får så mye melk at jeg lekker utover det hele om jeg sover uten - da er bh uten spiler gull verdt. Har også kjøpt en fin ammebh fra Change med spiler og blonder Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vindenn1 Skrevet 1. august 2014 #12 Del Skrevet 1. august 2014 bravado! verdt pengene, for disse kommer du til å bruke mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå