Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Fyller ikke en A-cup, finner ingen bher som passer. Er virkelig misfornøyd med de. Er i midten av tyveårene og har fått de barna jeg skal ha. Anonymous poster hash: 70d48...e04
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Oi, bildet ble opp ned. Anonymous poster hash: 70d48...e04
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Ja, hadde de vært mine så hadde jeg gjort det. Anonymous poster hash: 7c641...624
Ileus Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Hvis du selv tror at du vil føle deg bedre så gjør det. Kjenner mange som er veldig fornøyd etter operasjon.
Miamimom Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Nei! Jeg har en kropp som mange sikkert ville ha fikset på dagen, men jeg synes det er så ekstremt så lenge kroppen virker. Selv om jeg har forståelse for selvfølelseargumentet.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Nei, det ville jeg ikke gjort. jeg har til og med enda mindre pupper enn deg. Jeg lærer å leve med at jeg ikke er perfekt. Anonymous poster hash: 0d7c4...f1c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Jeg gjorde det.. Aldri angret Anonymous poster hash: 30967...521
<3 2G <3 Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Ja om det hadde hjulpet meg føle meg bedre med meg selv. Skal med tid og stunder fikse mine selv. De er ikke så mye større men slappe i tillegg. Har vært 80DD en gang i tiden så det å ikke fylle en 80B lengre er ille for meg. Dine var fine uten fyll også, men om det er noe DU ønsker så ser jeg ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Nei, det ville jeg ikke gjort. jeg har til og med enda mindre pupper enn deg. Jeg lærer å leve med at jeg ikke er perfekt. Anonymous poster hash: 0d7c4...f1c Hvor kjøper du bher og i hvilken størrelse? Anonymous poster hash: 70d48...e04
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Ja, det hadde jeg gjort. Har selv vært velsignet med flotte pupper fra jeg var 14 år. Så da barn nr 2, kom, så forsvant alt innholdet. Og jeg valgte da å legge inn silikon, dette er 5 år siden, og jeg har ikke angret noe. Og det er ingen som tror jeg har silikon. Sist mann jeg hadde et forhold til det forsto heller ikke at jeg hadde silikon. Så bare ikke legg inn for mye. Anonymous poster hash: 7b7af...bfe
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Nei. Mine er omtrent som dine, og jeg (og mannen) trives faktisk veldig godt med dem som de er. Lever fint med å ha små bryst, og syns de er sexy på sin måte! Anonymous poster hash: 41683...1e2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #13 Skrevet 8. juli 2014 NEI. Dette er fine pupper, ikke noe i veien med de! Silikon er mye styggere og eklere. Behold de nette, fine puppene dine som de er! Anonymous poster hash: 349be...dfc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #14 Skrevet 8. juli 2014 Aldri verden! Små pupper gjør deg nett og fin, ingenting galt med de puppene der. Men nå er jeg av de som overhodet ikke skjønner dette puppefokuset da, pupper er til å amme med og ellers har de overhodet ingen funksjon. Derfor synes jeg det er både penest og mest praktisk med små pupper som ikke er hverken i veien, tunge eller slengende rundt når man trener osv. Har selv en fyldig D-cup, runde og fine, brystvortene peker rett frem og de henger ikke. Jeg ser at de ser bra ut, men skulle selv veldig mye heller hatt noen mindre. Jeg synes de er for store, for dominerende og kløften for dyp. Jeg bruker minimizer-bh og skulle gjerne hatt små pupper. Fornøyd blir vi kvinner aldri tror jeg, er en ting ok er det noe annet man er misfornøyd med. Jeg synes vi må prøve være fornøyd med det naturen har gitt oss og slutte fikse på ting som fungerer utmerket... Anonymous poster hash: 5a580...c63
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #15 Skrevet 8. juli 2014 Har vel omtrent samme størrelse som deg. Fyller ikke opp en A-cup. Men mine er stygge i tillegg. Brystvortene er liksom litt innsunkne og henger litt nedover. Har i tillegg strekkmerker på puppene. Så jeg synes i grunnen dine er ganske fine ; ) Jeg har også vurdert å gjøre noe med de, men har kommet fram til at jeg ikke vil. Som en over her skrev så synes jeg også at det er fælt å utsette seg for en operasjon når det ikke er noe feil med kroppen. Pluss at det er en del andre ting jeg kunne tenke meg å bruke de tusenlappene på ; ) I tillegg har jeg en veldig stygg mage, så skulle jeg først begynne å fikse på ting for at jeg skulle være "perfekt", så måtte jeg også operere den. Jeg tenker at så lenge det er ting ved kroppen jeg ikke liker, som ikke gjør fysisk vondt, så får det bare være. Nå er jeg litt eldre enn deg også da, så jeg tenker som så at kroppen min vil etterhvert bære preg av det. Og det orker jeg ikke kjempe i mot ; ) Anonymous poster hash: 1b738...e53
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #16 Skrevet 8. juli 2014 Nei! Tenk så deilig med små pupper, sukk.. Anonymous poster hash: ca0f9...091
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #17 Skrevet 8. juli 2014 Nope! Synes små bryster er dritpene! Men så er nå jeg fotograf og jobber med modeller som er ganske skinny, så jeg har vel kanskje et annet syn enn folk flest? Anonymous poster hash: dd8d2...3bd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #18 Skrevet 8. juli 2014 Jeg hadde mindre, og jeg gjorde det. Har aldri angret!! La inn 280g, så de er fortsatt ikke store, men passer kroppen min. De ble lagt under musklene og gjorde ufattelig vondt, men det var verdt det! Ser også helt naturlige ut hvis man ser bort fra arrene, men nå sprader jeg jo ikke rundt med puppene bare Anonymous poster hash: ddcb3...46d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #19 Skrevet 8. juli 2014 Så heldig du er som har så små og fine pupper! Jeg sliter selv med to svære møkkapupper og skal ta NOK en brystreduksjon når jeg er helt ferdig med barn!!! Anonymous poster hash: 43520...40e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #20 Skrevet 8. juli 2014 Jeg hadde gjort det med så små ja, men nå har jeg motsatt problem og skal redusere mine så jeg får en D-cup. Anonymous poster hash: 4c563...6ed
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #21 Skrevet 8. juli 2014 Nei mener jeg. Jeg har ikke stort større selv, og har tenkt tanken såklart.. Men tenk på hvor heldig du er! Ingenting som disser når man går/jogger.. Aldri hengepupper... Aldri pupper i veien for ting du har lyst å gjøre(mine ble større under amming og da kjente jeg at det var tyngre og armene fikk ikke samme friheten). Du kan bruke falske pupper når du vil😁- og slenge de i skapet når du er lei😆 Anonymous poster hash: e101f...eb6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #22 Skrevet 8. juli 2014 Silikon er lynharry og helt ute. Puppene dine er kjempefine. Ikke ødelegg deg selv. Anonymous poster hash: 75e8b...318
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #23 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har en mann som ikke er så opptatt av store pupper, og jeg har ingen umiddelbar plan om å bytte mann, så jeg hadde ikke øsnket å bruke hverken penger, tid eller gå igjennom en operasjon for å få større pupper. Synes foresten puppene dine er helt fine, selvom de ikke er så store. Ofte synes jeg silikon kan bli som to runde baller og se ganske fake ut. Ville nok vært mer fornøyd med små pupper også enn å ha noe som ikke ser ekte ut. Men som noen ovenfor her sier så finnes det jo de som også er heldige å får fine silikonpupper. Men innbiller meg at de har litt mer pupper i utgangspunktet, som dermed innbunder silikonen og dermed blir de mer naturlige. Anonymous poster hash: c8243...834
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #24 Skrevet 8. juli 2014 Jeg synes du hadde nydelig pupper!!! Det er så klart ditt valg hva du gjør, men puppene dine var veldig fine sånn de er nå, synes i alle fall jeg. Anonymous poster hash: 3e56b...eac
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #25 Skrevet 8. juli 2014 Jeg hadde ikke gjort det, men jeg synes små er kjempefint. Kan gå med utringede topper og se superelegant ut. På meg blir det bare vulgært og harry. Har søkt om reduksjon selv, men det er jo ikke egentlig så fristende med operasjon. Anonymous poster hash: b1ae3...c75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå