Gå til innhold

Gravid utenfor livmor???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Angelstath

Jeg var dette i Desember.

Visste det ikke og kjente ikke noe før mage smertene og blødningen var igang.

Hadde spiral på det tidspunktet.

Jeg har samme symptomer som deg nå. Tror det er feste smerter og musklene i mage/rygg som forbereder seg.

Jeg er 8+2, hva med deg?

Jeg var dette i Desember.

Visste det ikke og kjente ikke noe før mage smertene og blødningen var igang.

Hadde spiral på det tidspunktet.

Jeg har samme symptomer som deg nå. Tror det er feste smerter og musklene i mage/rygg som forbereder seg.

Jeg er 8+2, hva med deg?

For å være ærlig har jeg ikke peiling.. 5 + ett eller anna.. Håper d er festesmerter. Nr 4 på vei.. Sjokka, glad og litt overgitt.. Hehe..

Anonymous poster hash: 43e31...b87

Jeg trodde også jeg var det denne gangen, gravid utenfor livmoren. Fikk smerter i høyre eggstokk samt lyske og nummenhet nedover høyre ben rundt uke 4. Smertene kunne vare noen dager, for så å komme tilbake. Det viste seg å være "det gule legmet" som sitter på den eggstokken du hadde eggløsning på da du ble gravid. Hvis du googler det så kan du lese litt mer om hva det er😊. Håper det er noe lignende på deg også. Hvor langt er du på vei?

Gjest Angelstath

Jeg har så vondt der nyren på venstre side sitter nå. Hele dagen har det vært slik.. Og smerter i magen på venstre side der "baby kulen" er kommet. Ikke vært til legen ennå. Time 18 juli. Da er jeg ca 10 uker. Satser på at det sitter og at gubben vil beholde til da..

Annonse

Jeg hadde svangerskap utenfor livmor i mars og hadde aldri klart å sitte å skrive her inne med de magesmertene. Det er de sykeste magesmertene og jeg besvime hver gang jeg prøvde å reise meg opp. Satser på og håper at du slipper det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...