Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Bor i ei lita leilighet og er såååå lei av å vaske opp. Vi bare leier. Tenkte på en sånn benkoppvaskmaskin, men hvordan koble den på? Må ha minst mulig inngrepen i invitaret da vi som sagt leier. Om vi må lage hull i benkeplater o.l er det ikke vits. Så hvordan fungerer det egentlig? Anonymous poster hash: 3fa16...16c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har benkoppvaskmaskin. Den har jeg koblet på samme uttaket som til vaskemaskinen (kjøpt en dobbelkobling slik at det ene går til vaskemaskinen og det andre til oppvaskmaskinen). Benkoppvaskmaskinen står plasser oppå vaskemaskinen. Har bare lagt sånn klistermatte under slik at den ikke skal flytte på deg når sentrifugen går. Anonymous poster hash: 66283...116
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Vår vaskemaskin står med tørketrommele oppå på badet så det fungerer ikke her? Kan man ikke koble rett på vannkrana på noe vis? Anonymous poster hash: 3fa16...16c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Hull i benkeplaten pga benkoppvaskmaskin? Anonymous poster hash: 104a6...3e2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Vår vaskemaskin står med tørketrommele oppå på badet så det fungerer ikke her? Kan man ikke koble rett på vannkrana på noe vis? Anonymous poster hash: 3fa16...16c Jeg koblet rett på vannkrana som også brukes til vaskemaskinen. Kjøpte et tohodet uttak (eller hva det heter) i en rørleggerforretning og satt det på. Anonymous poster hash: 66283...116
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Men hvis jeg skal koble den på oppvaskkrana. Hvor blir vannet tømt ut igjen? Anonymous poster hash: 3fa16...16c
Stina <3 Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Koble den til kranen på vasken og slangen for tømming har du i vasken.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Så det er så emkelt altså? Da må jeg se om jeg finner en slik. Hvor lang tid bruker den på en vask da? Anonymous poster hash: 3fa16...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå