Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt allergisk mot veps, og fikk et stikk på søndag. Tok i samråd med legevakt to aerius, men det ble større og mer hovent mandag. Var da innom legevakt og fikk polaramin og skulle smøre med hydrokortison.

Spurte hva jeg skulle gjøre hvis det ble verre, men ble forsikret om at det ville det ikke bli.....

Det ble det, noen som har gode råd?

post-468911-361356_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville dratt på legevakta igjen.

Anonymous poster hash: 4a097...3d4

Skrevet

Det så ikke godt ut, nei, og det har jo tydeligvis blitt verre, så avgårde til legevakten (evt fastlege) med deg!

Anonymous poster hash: ccc06...0b8

Skrevet

Har ringt legevakten siden jeg ikke er hjemme, men måtte ringe tilbake etter klokken 15.00 :P Håpet noen hadde noen gode råd her så lenge ;)

Skrevet

Sånn så mitt ut også, er nok ikke farlig denne gang. Men etter et like stort stikk måtte jeg gå rundt med adrenalin penn hver dag. Neste gang du blir stukket kan reaksjonen bli veldig veldig farlig, du kan havne i anafylaksisk sjokk og dø uten adrenalin. Nå er det ikke sikkert du har utviklet en kjempeallergi for det men jeg hadde absolutt tatt dette opp med legen og snakket med han om dette.

Anonymous poster hash: 92b62...ccb

Skrevet

Folk er så pysete i dag. Det der er jo ingenting! Et lite myggstikk bare. 

Anonymous poster hash: 6d3cd...ba9
Skrevet

Folk er så pysete i dag. Det der er jo ingenting! Et lite myggstikk bare.  Anonymous poster hash: 6d3cd...ba9

Derfor hun er så rød rundt da tror du?

Dust!

Anonymous poster hash: 3e367...aa0

Skrevet

Ville prøvd med lidokain. Den er helt super, jeg har snev av allergi selv. Men legevakt er helt klart lurt i ditt tilfelle.

Anonymous poster hash: 6f0b2...3ad

Skrevet

Folk er så pysete i dag. Det der er jo ingenting! Et lite myggstikk bare.

Anonymous poster hash: 6d3cd...ba9

Enig! Gjør det noe om man dør, liksom?? Pyse.

Anonymous poster hash: ccc06...0b8

Skrevet

Takk for svar både fra de dødelige og udødelige ;) Det vokste seg i grunn enda større og finere i løpet av dagen, så jeg føler meg skikkelig hot....bokstavelig talt ;) Fikk i dag hestekur med prednisolon og telfast (av den kraftige sorten) så da får vi håpe at resten av ferien går knirkefritt.

Skal ta en prat med fastlegen om epipenn når vi kommer hjem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...