sug lut Skrevet 8. juli 2014 #126 Skrevet 8. juli 2014 Vel her det ikke gått over , er da en skill å kunne leke litt sirkusartist selv som en gamlis hehe Ja, men ikke når det genetiske utgangspunktet tilsier at man selv i sin beste alder trenger å stå på krakk for å rekke ned til egne knær. Selv om det bildet altså egt ikke gir mening skjønner du tegninga. Skulle gjerne hatt mad skills i så måte, så er misunnelig på akkurat det.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #127 Skrevet 8. juli 2014 Ok. Jeg vinner. Jeg får til og med kommentarer på hva det er for noe galt med føttene mine. Moro det når en hater dem selv. Bruker fæl lakk for å prøve å få fokus vekk fra de fæle tærne... Anonymous poster hash: 8244a...2c5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #128 Skrevet 8. juli 2014 Altså vinner på styggest føtter hvis noen misforsto... Anonymous poster hash: 8244a...2c5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #129 Skrevet 8. juli 2014 Hahaha. Har aldri tenkt over tærne mine, men får vel tyn nå. Ikke spesielt pene i nærbilde hvertfall. Tar bilde av tærne mine og ler rått her. Samboeren min tror det har klikka for meg Anonymous poster hash: 55157...23e
Englenemine Skrevet 8. juli 2014 #130 Skrevet 8. juli 2014 Morsom den nest minste så lang jo . Hehe funny post. Mange pene og smårare tær som gjemmer seg i damers sko.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #131 Skrevet 8. juli 2014 Ok. Jeg vinner. Jeg får til og med kommentarer på hva det er for noe galt med føttene mine. Moro det når en hater dem selv. Bruker fæl lakk for å prøve å få fokus vekk fra de fæle tærne... Anonymous poster hash: 8244a...2c5 Du har bare litt hallux valgus, noe som kan tyde på at du har gått i for trange sko, eller for mye i høye hæler. Men du er ikke alene. Noen studier viser at nesten 50% av kvinner har dette, så uvanlig er det ikke Ellers er du så fin atte Anonymous poster hash: 116f1...795
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #132 Skrevet 8. juli 2014 Ok. Jeg vinner. Jeg får til og med kommentarer på hva det er for noe galt med føttene mine. Moro det når en hater dem selv. Bruker fæl lakk for å prøve å få fokus vekk fra de fæle tærne...Anonymous poster hash: 8244a...2c5 Du har bare litt hallux valgus, noe som kan tyde på at du har gått i for trange sko, eller for mye i høye hæler. Men du er ikke alene. Noen studier viser at nesten 50% av kvinner har dette, så uvanlig er det ikke Ellers er du så fin atte Anonymous poster hash: 116f1...795 Jepp. Og det føler mange andre for å si også. Men føttene mine har alltid vært sånn. Ikke gått med mye hæler for da får jeg vondt, og heller ikke trange sko. Så ikke vet jeg hvorfor de er sånn. Men stygt er det. Og vondt. Anonymous poster hash: 8244a...2c5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #133 Skrevet 8. juli 2014 Hva med disse?.... Haha.. Ikke ordnings på neglelakk men:p Anonymous poster hash: 9d5e0...c13 Fineste tærne hittil ihvertfall! Storetåa skal være størst , den ved siden av litt mindre osv.. Også må det ikke være god plass i mellom. Anonymous poster hash: 9cf5e...d10
Ladybird2014 Skrevet 8. juli 2014 #134 Skrevet 8. juli 2014 Innser at mine tær faktisk ER pene! Skal slutte å ha komplekser nå. Alltid tenkt at alle andre har perfekte tær, men de fleste har noe de er misfornøyd med. Synes ikke tærne deres er så verst!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #135 Skrevet 8. juli 2014 Ok. Jeg vinner. Jeg får til og med kommentarer på hva det er for noe galt med føttene mine. Moro det når en hater dem selv. Bruker fæl lakk for å prøve å få fokus vekk fra de fæle tærne...Anonymous poster hash: 8244a...2c5 Dersom du har smerter bør du vurdere operasjon for hallux valgus på Høgre fot Anonymous poster hash: b9c85...34b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #136 Skrevet 8. juli 2014 Ok. Jeg vinner. Jeg får til og med kommentarer på hva det er for noe galt med føttene mine. Moro det når en hater dem selv. Bruker fæl lakk for å prøve å få fokus vekk fra de fæle tærne...Anonymous poster hash: 8244a...2c5 Dersom du har smerter bør du vurdere operasjon for hallux valgus på Høgre fotAnonymous poster hash: b9c85...34b Jeg er by the way operert på begge føtter. Slipper i alle fall det sjokkerte blikket når folk ser tærne mine Anonymous poster hash: b9c85...34b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #137 Skrevet 8. juli 2014 Her er mine rett fra fjellskoa. Ubarberte og med sokkemerke Anonymous poster hash: 116f1...795 Tja.. Synes faktisk mine, bortsett fra skitt og neglelakk, er finest Anonymous poster hash: 116f1...795
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #138 Skrevet 8. juli 2014 Ok. Jeg vinner. Jeg får til og med kommentarer på hva det er for noe galt med føttene mine. Moro det når en hater dem selv. Bruker fæl lakk for å prøve å få fokus vekk fra de fæle tærne...Anonymous poster hash: 8244a...2c5 Dersom du har smerter bør du vurdere operasjon for hallux valgus på Høgre fotAnonymous poster hash: b9c85...34b Jeg er by the way operert på begge føtter. Slipper i alle fall det sjokkerte blikket når folk ser tærne mineAnonymous poster hash: b9c85...34b Er det ikke veldig vondt etter operasjon da? Og må man bruke krykker i 6 uker, sykemeldt? Arr? Anonymous poster hash: 8244a...2c5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #139 Skrevet 8. juli 2014 Ok. Jeg vinner. Jeg får til og med kommentarer på hva det er for noe galt med føttene mine. Moro det når en hater dem selv. Bruker fæl lakk for å prøve å få fokus vekk fra de fæle tærne...Anonymous poster hash: 8244a...2c5 Dersom du har smerter bør du vurdere operasjon for hallux valgus på Høgre fotAnonymous poster hash: b9c85...34b Jeg er by the way operert på begge føtter. Slipper i alle fall det sjokkerte blikket når folk ser tærne mineAnonymous poster hash: b9c85...34b Er det ikke veldig vondt etter operasjon da? Og må man bruke krykker i 6 uker, sykemeldt? Arr?Anonymous poster hash: 8244a...2c5 Jo, vondt etter operasjon. 6 uker uten belastning og 6 uker til med litt belastning. Så ikke spesielt enkelt å gjøre når man har små barn, men resultatet blir nok bedre dersom du ikke venter altfor lenge. Ene foten min var mye ødelagt i leddet og har liten bevegelighet, men den er ikke vond lenger. Kan ikke anbefale det dersom du ikke har mye plager. Sykemeldingsperioden kommer an på hvilken jobb du har. Jeg hadde svært kort periode, men jeg jobber på kontor og styrer timeplanen mye selv. Anonymous poster hash: b9c85...34b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #140 Skrevet 8. juli 2014 Ok. Jeg vinner. Jeg får til og med kommentarer på hva det er for noe galt med føttene mine. Moro det når en hater dem selv. Bruker fæl lakk for å prøve å få fokus vekk fra de fæle tærne...Anonymous poster hash: 8244a...2c5 Dersom du har smerter bør du vurdere operasjon for hallux valgus på Høgre fotAnonymous poster hash: b9c85...34b Jeg er by the way operert på begge føtter. Slipper i alle fall det sjokkerte blikket når folk ser tærne mineAnonymous poster hash: b9c85...34b Er det ikke veldig vondt etter operasjon da? Og må man bruke krykker i 6 uker, sykemeldt? Arr?Anonymous poster hash: 8244a...2c5 Jo, vondt etter operasjon. 6 uker uten belastning og 6 uker til med litt belastning. Så ikke spesielt enkelt å gjøre når man har små barn, men resultatet blir nok bedre dersom du ikke venter altfor lenge. Ene foten min var mye ødelagt i leddet og har liten bevegelighet, men den er ikke vond lenger. Kan ikke anbefale det dersom du ikke har mye plager. Sykemeldingsperioden kommer an på hvilken jobb du har. Jeg hadde svært kort periode, men jeg jobber på kontor og styrer timeplanen mye selv.Anonymous poster hash: b9c85...34b Og ja, det blir arr, men de er tusen ganger penere enn en deformert fot. Anonymous poster hash: b9c85...34b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #141 Skrevet 8. juli 2014 Mine da damer ? Anonymous poster hash: c21fb...00a
Frøken Lakenskrekk Skrevet 8. juli 2014 #142 Skrevet 8. juli 2014 Det finnes ikke noe sånt som fine tær. Alle tær er og forblir fæle. Men har sett mye verre enn dine.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #143 Skrevet 9. juli 2014 Synes hun som gikk i sokker på stranden hadde finest. HI synes jeg har fine,bare litt uheldig vinkel;) Anonymous poster hash: 01789...ddd
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #144 Skrevet 9. juli 2014 Mine da damer ? Anonymous poster hash: c21fb...00a Fine og store! Er du veldig høy? Anonymous poster hash: 842cf...3ec
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #145 Skrevet 9. juli 2014 Trodde aldri i mitt liv jeg skulle ta bilde av mine fæle små rare totter, men here it goes Anonymous poster hash: d396d...a12
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #146 Skrevet 9. juli 2014 Trodde aldri i mitt liv jeg skulle ta bilde av mine fæle små rare totter, men here it goesAnonymous poster hash: d396d...a12 Fyttikatta de var fine!! Anonymous poster hash: dd54e...907
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #147 Skrevet 9. juli 2014 Trodde aldri i mitt liv jeg skulle ta bilde av mine fæle små rare totter, men here it goesAnonymous poster hash: d396d...a12 Fyttikatta de var fine!! Anonymous poster hash: dd54e...907 Say what?!?! Hehehehe har alltid sett på de som små rare og ufine !!! Nå rødmet jeg skikkelig ! Ble rørt :) komplekser for de men takk:):) Anonymous poster hash: d396d...a12
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #148 Skrevet 9. juli 2014 Trodde aldri i mitt liv jeg skulle ta bilde av mine fæle små rare totter, men here it goesAnonymous poster hash: d396d...a12 Fyttikatta de var fine!! Anonymous poster hash: dd54e...907 Say what?!?! Hehehehe har alltid sett på de som små rare og ufine !!! Nå rødmet jeg skikkelig ! Ble rørt :) komplekser for de men takk:):)Anonymous poster hash: d396d...a12 Mente det jeg skrev. De var kjempefine, synes jeg så vær stolt av dem Og.....Bare hyggelig Anonymous poster hash: dd54e...907
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #149 Skrevet 9. juli 2014 Trodde aldri i mitt liv jeg skulle ta bilde av mine fæle små rare totter, men here it goesAnonymous poster hash: d396d...a12 Fyttikatta de var fine!! Anonymous poster hash: dd54e...907 Say what?!?! Hehehehe har alltid sett på de som små rare og ufine !!! Nå rødmet jeg skikkelig !Ble rørt :) komplekser for de men takk:):)Anonymous poster hash: d396d...a12 Mente det jeg skrev. De var kjempefine, synes jeg så vær stolt av dem Og.....Bare hyggelig Anonymous poster hash: dd54e...907 Morsomt tusen takk Anonymous poster hash: d396d...a12
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #150 Skrevet 9. juli 2014 Yummiyummi. Har ikke tåfobi og syns mine føtter er helt gjennomsnittlig. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 0f688...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå