Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #76 Skrevet 8. juli 2014 Ingen, jeg gjentar; INGEN- i hele vide verden -, har fine tær. Med unntak av babyer og småbarn. Legg ved så mange bilder dere orker, det blir ikke noe penere av den grunn. Hah. JEG har fine tær. Helt knusbedårende, faktisk. Hadde jeg vært bøyelig ville jeg kysset dem daglig. Hmmmm. Jeg klarer fint å kysse mine egne tær om jeg ønsker. Er du en gammel fotballspiller luten? De er ganske stive. 😂 Anonymous poster hash: 94f36...8ee
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #77 Skrevet 8. juli 2014 Ingen, jeg gjentar; INGEN- i hele vide verden -, har fine tær. Med unntak av babyer og småbarn. Legg ved så mange bilder dere orker, det blir ikke noe penere av den grunn. Hah. JEG har fine tær. Helt knusbedårende, faktisk. Hadde jeg vært bøyelig ville jeg kysset dem daglig.Hmmmm. Jeg klarer fint å kysse mine egne tær om jeg ønsker. Er du en gammel fotballspiller luten? De er ganske stive. 😂 Anonymous poster hash: 94f36...8ee Hahahaha jeg DØR av latter!!!! Anonymous poster hash: dd54e...907
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #78 Skrevet 8. juli 2014 Mine da:)? Anonymous poster hash: 42692...f2f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #79 Skrevet 8. juli 2014 Mine da:)? Anonymous poster hash: 42692...f2f Oj de var fine Anonymous poster hash: dd54e...907
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #80 Skrevet 8. juli 2014 Klarer ikke fokusere på tærne. Blir helt distrahert av den fæle hudfargen. Bruk beskyttelse i solen! Anonymous poster hash: 00625...833
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #81 Skrevet 8. juli 2014 Klarer ikke fokusere på tærne. Blir helt distrahert av den fæle hudfargen. Bruk beskyttelse i solen! Anonymous poster hash: 00625...833 Sier blekfisen Anonymous poster hash: dd54e...907
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #82 Skrevet 8. juli 2014 Klarer ikke fokusere på tærne. Blir helt distrahert av den fæle hudfargen. Bruk beskyttelse i solen! Anonymous poster hash: 00625...833 Sier blekfisen Anonymous poster hash: dd54e...907 Bruker solfaktor 50 jeg, så klart er jeg bleik Anonymous poster hash: 00625...833
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #83 Skrevet 8. juli 2014 Mine da:)? Anonymous poster hash: 42692...f2f Hmmm flisete negler, gammel neglelakk, møkkete tær masse svarte hår på leggen. Nei, nei nei. Anonymous poster hash: 94f36...8ee
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #84 Skrevet 8. juli 2014 Hahaha fantastisk tråd 😂 Anonymous poster hash: 9c584...920
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #85 Skrevet 8. juli 2014 Herregud, håper ikke jeg kjenner noen av dere som faktisk sitter her og dømmer en liten FOT! Hva blir det neste på utseendefokuset, hårstrå under mikroskop for å sjekke hvordan skjellaget er? Tåper! Anonymous poster hash: af1fa...e79 HUN SPURTE!! Anonymous poster hash: d1bcb...e5b Og?? Det er lov til å ikke synlig synke ned på et så latterlig nivå som å dømme en fot for det! Herregud så matt jeg blir av enkelte. Er det mulig! Anonymous poster hash: af1fa...e79 Ja, og alle andre blir matte av deg.. Akk og ve! Gå og luft høna di du. Anonymous poster hash: d1bcb...e5b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #86 Skrevet 8. juli 2014 Mine da:)? Anonymous poster hash: 42692...f2f Hmmm flisete negler, gammel neglelakk, møkkete tær masse svarte hår på leggen. Nei, nei nei. Anonymous poster hash: 94f36...8ee hahaha ler meg i hjel. Har du zoomet inn du eller? Er ikke møkkete. Får sånne solflekker;) negl lakken ser jeg jo selv. og jeg gadd dessverre ikke å lakke de om å barbere meg for anledningen:p hahahah Anonymous poster hash: 42692...f2f
Englenemine Skrevet 8. juli 2014 #87 Skrevet 8. juli 2014 Haha Luten... Jeg er faktisk så bøyelig at jeg kan kysse dem daglig, putte de bak hodet mitt også om jeg må men næsj tær er tær... Men var noen litt fine, de med blå neglelakk var ikke så verst.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #88 Skrevet 8. juli 2014 Mine da:)? Anonymous poster hash: 42692...f2f Hmmm flisete negler, gammel neglelakk, møkkete tær masse svarte hår på leggen. Nei, nei nei. Anonymous poster hash: 94f36...8ee hahaha ler meg i hjel. Har du zoomet inn du eller? Er ikke møkkete. Får sånne solflekker;) negl lakken ser jeg jo selv. og jeg gadd dessverre ikke å lakke de om å barbere meg for anledningen:p hahahah Anonymous poster hash: 42692...f2f Jo!!!!!!!!!!!!! Tærne dine er møkkete!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: bad4c...288
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #89 Skrevet 8. juli 2014 Mine da:)? Anonymous poster hash: 42692...f2f Hmmm flisete negler, gammel neglelakk, møkkete tær masse svarte hår på leggen. Nei, nei nei. Anonymous poster hash: 94f36...8ee hahaha ler meg i hjel. Har du zoomet inn du eller? Er ikke møkkete. Får sånne solflekker;) negl lakken ser jeg jo selv. og jeg gadd dessverre ikke å lakke de om å barbere meg for anledningen:p hahahah Anonymous poster hash: 42692...f2f Jo!!!!!!!!!!!!! Tærne dine er møkkete!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: bad4c...288 slutt å tull a!!! Da må det være skygge eller noe! For jeg dusjet i stad å sitter ute i sola nå å kan ikke se noe;) Anonymous poster hash: 42692...f2f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #90 Skrevet 8. juli 2014 Mine da:)? Anonymous poster hash: 42692...f2f Hmmm flisete negler, gammel neglelakk, møkkete tær masse svarte hår på leggen. Nei, nei nei. Anonymous poster hash: 94f36...8ee hahaha ler meg i hjel. Har du zoomet inn du eller? Er ikke møkkete. Får sånne solflekker;) negl lakken ser jeg jo selv. og jeg gadd dessverre ikke å lakke de om å barbere meg for anledningen:p hahahah Anonymous poster hash: 42692...f2f Jo!!!!!!!!!!!!! Tærne dine er møkkete!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: bad4c...288 slutt å tull a!!! Da må det være skygge eller noe! For jeg dusjet i stad å sitter ute i sola nå å kan ikke se noe;) Anonymous poster hash: 42692...f2f Tuller med deg ☺️kjempesøte er de Anonymous poster hash: bad4c...288
sug lut Skrevet 8. juli 2014 #91 Skrevet 8. juli 2014 Haha Luten... Jeg er faktisk så bøyelig at jeg kan kysse dem daglig, putte de bak hodet mitt også om jeg må men næsj tær er tær... Men var noen litt fine, de med blå neglelakk var ikke så verst. Det kunne jeg da jeg var to. Det gikk over. Og selv om jeg for tredve år siden faktisk kunne gå i spagat har jeg for lengst gitt opp tærne og er sånn sett glad for å kunne rekke fram med neglelakk.
sug lut Skrevet 8. juli 2014 #92 Skrevet 8. juli 2014 Ingen, jeg gjentar; INGEN- i hele vide verden -, har fine tær. Med unntak av babyer og småbarn. Legg ved så mange bilder dere orker, det blir ikke noe penere av den grunn. Hah. JEG har fine tær. Helt knusbedårende, faktisk. Hadde jeg vært bøyelig ville jeg kysset dem daglig. Hmmmm. Jeg klarer fint å kysse mine egne tær om jeg ønsker. Er du en gammel fotballspiller luten? De er ganske stive. Anonymous poster hash: 94f36...8ee Minus fotballspiller, så er du der.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #93 Skrevet 8. juli 2014 Ha ha, bra tråd! Tær er ekle! Her er mine ekle: Anonymous poster hash: cbb86...5cf Disse var fine! Fineste tærne i tråden Anonymous poster hash: 33755...4ea
Gjest Angelstath Skrevet 8. juli 2014 #94 Skrevet 8. juli 2014 Selma_ Det bildet er retursjert fra leverandøreren av fotprod. Selv brukt det bilde i reklame.
*Miss Marple* Skrevet 8. juli 2014 #97 Skrevet 8. juli 2014 For en sprø tråd! Tær er ekle nok i seg selv, men hva er det med all den avskralla neglelakken??? Om man skal ha neglelakk på, MÅ den være fresh, ellers er det så ekkelt!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #98 Skrevet 8. juli 2014 Fine, men ikke så fine som mine Anonymous poster hash: a1f81...2fa
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #99 Skrevet 8. juli 2014 Herregud, håper ikke jeg kjenner noen av dere som faktisk sitter her og dømmer en liten FOT! Hva blir det neste på utseendefokuset, hårstrå under mikroskop for å sjekke hvordan skjellaget er? Tåper! Anonymous poster hash: af1fa...e79 HUN SPURTE!! Anonymous poster hash: d1bcb...e5b Og?? Det er lov til å ikke synlig synke ned på et så latterlig nivå som å dømme en fot for det! Herregud så matt jeg blir av enkelte. Er det mulig! Anonymous poster hash: af1fa...e79 Ja, og alle andre blir matte av deg.. Akk og ve! Gå og luft høna di du. Anonymous poster hash: d1bcb...e5b Hahaha, javisst.. Anonymous poster hash: af1fa...e79
Englenemine Skrevet 8. juli 2014 #100 Skrevet 8. juli 2014 Vel her det ikke gått over , er da en skill å kunne leke litt sirkusartist selv som en gamlis hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå