Gå til innhold

Si meg.. Har jeg fine tær? *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine da damer :P?

Anonymous poster hash: c21fb...00a

Fine og store! Er du veldig høy?

Anonymous poster hash: 842cf...3ec

Takk:D Er 172 og bruker 40:)

Anonymous poster hash: c21fb...00a

Skrevet

Yummiyummi. Har ikke tåfobi og syns mine føtter er helt gjennomsnittlig. Hva synes dere?Anonymous poster hash: 0f688...001

Haha, den neglelakken var fin ;) Knis

Anonymous poster hash: dd54e...907

Skrevet

Jeg velger å skryte på meg trådens desidert styggeste tær :D:P

Anonymous poster hash: 83a54...a47

post-42-40662_thumb.jpg

Skrevet

Jeg velger å skryte på meg trådens desidert styggeste tær :D:P

Anonymous poster hash: 83a54...a47

Ingenting galt med de! Neglelakk pronto!!

Anonymous poster hash: b7ac5...522

Skrevet

Jeg har alltid hatt angst for tær, og spesielt mine egne. Jeg gikk ALLTID med sokker opp gjennom oppveksten. Hatet å vise tærne mine. Stort kompleks.

Det var først i en alder av over 30 jeg turte å vise dem frem. Og først nå, i en alder av over 35 jeg tør å gå med åpne sko. Men det har med og gjøre at jeg er blitt eldre og driter litt mer i hva folk tenker om meg.

Jeg har store åreknuter på beina, derfor er de litt hovne. Håper dette bedrer seg etter operasjon.

Ok, here it goes. Huske anonymknappen.

Anonymous poster hash: dc210...9c7

Skrevet

Jeg har alltid hatt angst for tær, og spesielt mine egne. Jeg gikk ALLTID med sokker opp gjennom oppveksten. Hatet å vise tærne mine. Stort kompleks.

Det var først i en alder av over 30 jeg turte å vise dem frem. Og først nå, i en alder av over 35 jeg tør å gå med åpne sko. Men det har med og gjøre at jeg er blitt eldre og driter litt mer i hva folk tenker om meg.

Jeg har store åreknuter på beina, derfor er de litt hovne. Håper dette bedrer seg etter operasjon.

Hmmmm. Bildet kom ikke med.

Skrevet

Hmmmm. Bildet kom ikke med.

post-42-484350_thumb.jpg

Skrevet

Gratulerer til HI! Du har engasjert hele "8 sider" med tilbakemeldinger og svar!! Og det kosta bare 1 fot!!😊👍

Anonymous poster hash: adcf4...6e5

Skrevet

Mine er jo de aller vakreste da!! 

Anonymous poster hash: e52aa...064

post-42-0-07689500-1404918223_thumb.jpg

Skrevet

Hva er greia med at så mange ikke takler tær? Greit at det ikke er den mest sjarmerende delen på kroppen, men seriøst?

Anonymous poster hash: 5833e...55e

Tær ser ut til å være en kroppsdel som av mange enten blir intenst hatet eller elsket ;).

Anonymous poster hash: 7d0d9...f97

Skrevet

Akkurat her er de mer enn normalt velstelte, men hva synes dere om mine?

post-42-0-08483800-1404923326_thumb.jpg

Skrevet

Jeg sliter med åreknuter og er hoven pga graviditet..bruker str 36, men er ekstremt brei og har høy vrist. Blei nærbilde av mine små griser ;)

Anonymous poster hash: 0c445...2bc

post-42-1043284_thumb.jpg

Skrevet

Russian feet :-O Neida, men de så litt øst europeiske ut..bleike :-P sikkert pga neglelakken.

018.JPG

Skrevet

Russian feet :-O Neida, men de så litt øst europeiske ut..bleike :-P sikkert pga neglelakken.

018.JPG

Haha ;). Bildet er tatt i vinter.

Liker knallrød neglelakk, men tærne hadde sikkert kommer mer til sin rett med en annen bakgrunn enn hvit fuskestolpels fra IKEA ;).

Skrevet

Jeg sliter med åreknuter og er hoven pga graviditet..bruker str 36, men er ekstremt brei og har høy vrist. Blei nærbilde av mine små griser ;)

Ser at du er litt hoven, men tærne var veldig fine, dog ville jeg ha hatt en millimeter lengre negler for de så nesten litt nedbitt ut...

Skrevet

Hahaha, denne tråden må forresten være en fotfetisjsts våte drøm :fnise:

Skrevet

Yummiyummi. Har ikke tåfobi og syns mine føtter er helt gjennomsnittlig. Hva synes dere?Anonymous poster hash: 0f688...001

Negleklipperen ødelagt?

Anonymous poster hash: 8244a...2c5

Skrevet

Ser at du er litt hoven, men tærne var veldig fine, dog ville jeg ha hatt en millimeter lengre negler for de så nesten litt nedbitt ut...

Hehe ja jeg vet det, det er mitt "problem". Jeg har veldig korte negler, her er det 2 uker siden jeg klippet dem. Lilletåa mi er jeg nesten negleløs. Jeg burde nok la de vokse litt, men syns ikke det er noe særlig fint det heller :-P

Skrevet

018.JPG

Det var ihvertfall fine føtter :)

Haha ;). Bildet er tatt i vinter.

Liker knallrød neglelakk, men tærne hadde sikkert kommer mer til sin rett med en annen bakgrunn enn hvit fuskestolpels fra IKEA ;).

Skrevet

Synes hun som gikk i sokker på stranden hadde finest. HI synes jeg har fine,bare litt uheldig vinkel;)

Anonymous poster hash: 01789...ddd

Takk for det:) selv om jeg er noe overrasket så setter jeg pris på det. hehe:)

Skrevet

Akkurat her er de mer enn normalt velstelte, men hva synes dere om mine? attachicon.gif018.JPG Anonymous poster hash: 7d0d9...f97

De var fine, synes jeg :) Fresh neglelakk, me like ;)

Anonymous poster hash: dd54e...907

Skrevet

Hahaha. Her er mine tottelotter.

Anonymous poster hash: 4e372...756

post-42-900026_thumb.jpg

• 1 år senere...
Skrevet

018.JPG

Helt klart trådens fineste :) og ja jeg vet tråden er gammel 😊

Anonymous poster hash: 048fe...5e0

Skrevet

Herregud, håper ikke jeg kjenner noen av dere som faktisk sitter her og dømmer en liten FOT! Hva blir det neste på utseendefokuset, hårstrå under mikroskop for å sjekke hvordan skjellaget er? Tåper!

Anonymous poster hash: af1fa...e79

Nå ber nå hi om meninger da.......... Tåpelige spørsmål får tåpelige svar

Anonymous poster hash: 3eef1...da0

Skrevet

Finere enn mine. Men jeg passer på å lakkere de fint om sommeren + holde de brune, så er det ikke stort mer man kan gjøre 😜 ser ut som du også passer godt på føttene dine. Men den opphovninga blrxdu sjekke...? Hos meg var det hormonforstyrrelser, var hoven hele tiden da jeg gikk på minipillen!

Anonymous poster hash: d5d1d...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...