Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Greit nok det er billig, men de tåler ikke mer enn to vask før de ser utvasket og slitne ut... Anonymous poster hash: 6af52...742
☆☆☆ Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Reagerar meir på kvaliteten på vaskemaskina di. Mi vaskar lindex og h&m utan større problem enn med dyrare plagg. Cubus, derimot, har eg varierande erfaring med. Men mykje er greit også der.
*Miss Marple* Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Jeg kjøper aldri klær på Cubus og Lindex, men de klærne jeg kjøper på HM syns jeg er av god kvalitet. Jeg kjøper stort sett basisplaggene og dongeribukser da og sjelden ting med mye trykk og mønster på, men det jeg kjøper kan som regel vaskes på 60 grader og tromles om det syns jeg er bra
QueeenBeee Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Merkelig, har masse klær fra Cubus, Lindex og H&M. Her har de blitt brukt og vasket i flere år før de blir utslitt. Har hatt klær til barna som er er gått i arv, gjerne et par unger før vi fikk dem, så til våre to også har de gått videre i arv til andre unger. Like fine og jeg tromler masse av klærne til barna.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 H&M er ok kvalitet. Det er mange år siden jeg kjøpte på Lindex der er det drittkvalitet. Cubus er varierende. Sjekk sømmer nøye. Anonymous poster hash: 5cfc7...4ae
Cruella De Vil Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Har ikke handlet noe særlig på Cubus, men HM og Lindex har jeg vært fornøyd med. Klærne holder seg greit etter vask og trommel. Det eneste jeg kan oppleve fra billigkjedene av og til er at hvis klærne har trykk (som endel barneklær jo har), kan det bli slitt/ødelagt etter hvert.
Englenemine Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 HM og Lindex synes jeg er god kvalitet.cubus og er ok men ikke fult så god. Herregud klær på HM er nesten gratis ( basic klær) og ivertfall om de kjøpes på salg så at de holder i årevis og tilogmed kan arves er jo veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Handler hovedsakelig klær til barna mine på Lindex og hm, på Cubus og kappahl innimellom. Har opplevd at sømmene har trengt å fikses på ulike plagg fra samtlige nevnte kjeder, irriterendes, men ikke verre enn at jeg fikser det selv med nål og tråd. Har en aktiv gutt og vaskemaskin/tørketrommel går kontinuerlig, plaggene ser like fine ut (bare truser som er litt falmet pga bleieslutt: hyppig vasking og tidvis koking). Tenker det handler om hva slags tøy man handler (lite trykk/mye trykk, bomull/syntetisk osv) og hvordan man vasker tøyet. Anonymous poster hash: a13de...05f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har aldri hatt noe problem med klær fra hm eller cubus. Og de blir vasket ofte også. Eneste jeg har opplevd på noen få kappahl plagg er at fargen kan flyte litt på stripete plagg. Anonymous poster hash: ec5f0...d8b
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Jeg merker ikke noe til det. Men kan merke at trykket forsvinner raskere om jeg ikke vrenger klærne ved vask og tørketromling. Jeg elsker å handle klær på billigkjeder og tilbud. Jeg synes klærne holder lenge og når de da er slitte er det kjekt å bytte det ut. Det er ikke for dyrt og jeg kan da heller handle masse nytt og ha masse å velge i.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Er førnøyd med HM, Lindex og Kappahls Newbie. Cubus og Kappahls eget merke styrer jeg unna... Anonymous poster hash: 10768...d77
Monica Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Kjøpte en topp helt nylig på H&M, den holdt hele to vask, den hadde en helt nydelig rosafarge, nå har den en utvaska kjedelig rosafarge. Er eneste klesplagget jeg eier som har blitt ødelagt så raskt.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #13 Skrevet 8. juli 2014 Handler mye på de kjedene,og er veldig fornøyd.plaggene holder lenge,men jeg vrenger alle klær ved vask og bruker kun flytende vaskemiddel.vaskepulver og tøymykner kan ødelegge fibrene i kles så de ser slitte ut fortere og samt at de nupper mer. opplever sjeldent at klærne nupper seg etter at jeg kutta ut vaskepulver og tøy.ykner. Anonymous poster hash: 035b9...e2d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #14 Skrevet 8. juli 2014 Synes kappahls newbie og mye av Lindex-klærne til barn holder seg stort sett fint. Cubus, hm og kappahl ellers derimot.... Anonymous poster hash: d7366...041
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #15 Skrevet 8. juli 2014 Har aldri hatt det problemet, og handler på på de butikkene både til mg selv og barn Anonymous poster hash: afa84...352
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #16 Skrevet 8. juli 2014 Har tre aktive gutter, og mange av klærne eldste brukte har gått i arv helt til minstemann! Da begynner de å bli slitt og blir hull og utvaska! Helt topp! Cubus blir utvaska raskere. Og på Lindex og kappahl er det mange klør som mister fasong og blir stive etter få vask. Anonymous poster hash: b420a...f3c
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 8. juli 2014 #17 Skrevet 8. juli 2014 Hm er jeg veldig fornøyd med, samme med Lindex, men Cubus derimot.. dårlig sydd, sårlig kvalitet på stoffet..nei..rett og slett drittklær
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #18 Skrevet 8. juli 2014 H&M er ok kvalitet. Det er mange år siden jeg kjøpte på Lindex der er det drittkvalitet. Cubus er varierende. Sjekk sømmer nøye. Anonymous poster hash: 5cfc7...4ae Hvordan vet du at det er dårlig kvalitet på Lindex nå om du ikke har handlet der på mange år??? Anonymous poster hash: 2e05e...073
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #19 Skrevet 8. juli 2014 Hva skjedde med alle her som skulle boikotte hm ol butikker ? Holdt det en uke engang ? Anonymous poster hash: 61990...d8f
MotherOf3 Skrevet 8. juli 2014 #21 Skrevet 8. juli 2014 Jeg kjøper nesten bare klær på disse butikkene og kvaliteten har jeg ingenting å si på. Vi tørker også i tørketrommel og de er fortsatt like fine.Gidder ikke bruke masse penger på dyre klær som blir ødelagt under lek.
Mamma Mim Skrevet 8. juli 2014 #22 Skrevet 8. juli 2014 Er godt fornøyd med klær fra både HM, Kappahl og Lindex, enkelte plagg styrer jeg unna eller forventer kortere levetid på (Plagg med mye trykk ol) Cubus handles det lite tøy på, da jeg har hatt mye dårlig erfaring derfra, joggedresser derfra har blitt stive/harde etter en vask og klær med farger falmet etter en vask..
Elskerhøsten2014 Skrevet 8. juli 2014 #23 Skrevet 8. juli 2014 Kjøper klær der og fra name it,Jollyroom og Lekmer,ingen tvil om disse klærne holder seg lengre,men de vokser så fort uansett, og synes ikke Cubus og Lindex klarer blir dårligere i fargen før jeg er ferdig men enig om HM blir fort fargeløst og slitt
me_87 Skrevet 8. juli 2014 #24 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har klær fra alle disse billigkjedene å ingen av klærene er blitt ødelagte etter utallig mange vask
Blomstogbier Skrevet 8. juli 2014 #25 Skrevet 8. juli 2014 Cubus synes jeg er veldig dårlig! Bortsett fra på ull HM er greit nok, men litt dårlig. Cubus er verst. Lindex synes jeg har veldig god kvalitet KappAhl enda bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå