Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Katten har fått 3 søte små og jeg vil gjerne få en helsesjekk , ormekur og vaksine før jeg gir dem til de nye eiere når de er 12 uker . Men hvor mye koster dette ? Variere det mye på pris fra dyrlege til dyrlege ? Jeg kommer til å gjøre dette uansett hvor mye det koster meg altså at kattene får skiklig pleie og stell er utrolig viktig for meg. Anonymous poster hash: e2153...a4e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Jeg ville ringt å forhørt med med de forskjellige dyrlegene som er i distriktet. Her hvor jeg bor tar de dyreste det dobbelte av hva den rimeligste gjør. Nå har jeg kun hatt seniorsjekker på mine (ganske mange år siden de var små gitt ) og det kostet vel rundt 1000 - 1500, og da var jeg hos den dyreste vet i området (men om det koster like mye for helsesjekk på kattunge er uvisst), ormekur koster ikke så veldig mye, og en vaksine er vel noen hundrelapper. Godt mulig du får en form for "grupperabatt" når du har flere enn en du skal inn med. Anonymous poster hash: 84c5f...c9a
First00 Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Vi betalte litt over 700 kr for helsesjekk og første vaksine + resept på ormekur.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Det er stoooore variasjoner... Når jeg tar helsesjekk, Chip og vaksine på valper så koster det fra 600 - 2100kr pr valp.Ville ringt litt rundt og spurt. Kanskje du kan spørre om de nye eierne samtidig er villig til å betale chip på katten de skal ha.Gir man forresten ikke kattunger markkur før de er ca 12 uker? Til valper gir vi 3 ganger før de flytter til nye hjem, 8 uker gamle. Endret 7. juli 2014 av mamma_til_verdens_beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå